Dewalt støvsuger springer sikringen

Hej. Min dc500 springer sikringen (altså maskinens sikring). Er der nogen der har et bud på hvad det kan være, eller skal jeg bare smide den ud. Det skete i forbindelse med at jeg brugte den til gipsrester i for lang tid åbenbart Den lugter/lugtede ikke specielt brændt, men den springer en ny sikring lige med det samme Stor hilsen Allan

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan prøve at skille den ad og rense den. hjælper det ikke er den affald.

Jacob
Hej Jacob.

Er ved at erkende at den nok ender på "omlasteren". Jeg har haft den skilt ad og renset så meget som jeg nu kunne og så vidt jeg kan se er printpladerne i orden. Så fejlen er sikkert i en af komponenterne.

Stor hilsen

Allan

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard

Snavs i motoren kan give den fejl du beskriver.
Specielt omkring kullene og på den der dims kullene kører på.

Jacob
Hej Jacob.

Tak for input.
Tror jeg vil prøve at smide kompressoren på i morgen, det kan jo kun gå galt!

Stor hilsen

Allan

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard

Skrevet af macarlsen på 03 apr 2011 21:19
Hej Jacob.

Tak for input.
Tror jeg vil prøve at smide kompressoren på i morgen, det kan jo kun gå galt!

Stor hilsen

Allan

Det er nemligt rigtigt. det kan kun gå galt.
Derfor adskil så du kan komme til at rense med konens tandbørste eller lignende.

Jacob
Hej Jacob.

En lille opdatering.

Selv efter "grundig" rengøring sprang den stadig sikringerne.
En noget mere elektronik kyndig så på den og fandt frem til at dels strømforsyningen, men også en komponent på printpladen var i stykker.

Det vil koste i omegnen af 600,- + moms, at lave den, så det er den så ikke blevet ;-)

Stor hilsen

Allan

Så de

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis