Stentæppe pris pr. m2?

Hej derude,

Har nogen af Jer en ide om, hvad det koster at lægge et stentæppe - hvis man gør det selv og når man får et firma til det - drejer sig om ca. 50 m" garage.

Hilsen Torben
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hva' er et sterntæppe?
Taget fra DM overflade teknik.

Et stentæppe består af en masse småsten, der tilsammen danner et unikt og spændende mønster, som giver gulvet et eksklusivt look.

Læs mere om stentæppen her hos DM overflade teknik

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ja det ser flot ud. Det vil jeg osse ha' - i min carport.
Desværre bliver jeg nok nødt til at sælge bilen for at få råd til det. :o)
He he, ja...

Det er dyrt, meget dyrt endda.. sikkert også derfor man mest ser det i udstillinger og større byggemarkeder, indkøbscentrer.
Er der nogen af Jer, der har bud på en M2 pris?

Hilsen Torben
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hvad kan/skal mane gøre ved et betobgulv i en garage: males eller er der noget andet man kan overfladebehandle med, for at det ikke tager imod støv og skidt?

Hilsen Torben
Ja, en gang epoxymaling ville jo gøre rengøringen meget nemmere, også er det en super holdbar overflade.
Dit bud kan være lige så godt som mit.
Men hvad med 1000,- kr/m2

Derimod kan det jo males.
Gå ind på www.gremmler.dk og læg din sag så kommer der automatisk tilbud fra en professionel.

vil tro det er omkring 250 kr. m2 
TheDexterTeam skrev den 03-04-2011 11:23:57
Har nogen af Jer en ide om, hvad det koster at lægge et stentæppe - hvis man gør det selv og når man får et firma til det - drejer sig om ca. 50 m" garage.

Det er hæftig epoxyarbejde - ikke just for alle lds'er.  Det kræver øvelse - du har kun et forsøg.

Desuden ville jeg fraråde fra at lægge den i en garage. Det er godt nok skridtsikkert, men skiddet falder pænt langt ned i den rue overflade, bliver komprimeret af dækkene og er derefter umligt at få op  - medmindre du højtryksspuler.

Klassisk lds'er garagulv er nok epoxymaling med indstrøet kvarts.

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også