Erfaring med Dewalt DE7023 arbejdsstation søges

Hej...

Nogen der har erfaringer med Dewalts DE7023 arbejdsstation til kap/geringssave?

http://www.dewalt.dk/attachments/productdetails/catno/DE7023/

Eller andre gode arbejdsstationer til kap/geringssave, som IKKE er noget billigt bras, som er lavet i en alt for klein konstruktion.

Erfaringer søges.

På forhånd tak 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Syndicate.

Jeg er meget glad for min 7023'er. Jeg synes den er nem at slå op og er meget anvendelig. Jeg har "kun" en lille kapsav ELU PS174 og der synes jeg ikke der er nogen ulemper ifht. vægt og balance på arbejdsstationen. Det har også øget mit brug af saven, nu da den er noget nemmere at sætte op. (Det bilder jeg mig i hvert fald ind).

Jeg synes også det er smart/rart hvis man skal lave mange brædder i samme længde. (Anslagsstøtten).

Stor hilsen

Allan

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard

Hejsa

Jeg vil også lige byde ind med ros af arbejdsstationen, det er noget godt kram der fungerer. Det tager omtrent 15 sekunder at slå op, saven monteres på 2 sekunder og så er du klar :-)

Med venlig hilsen

Anders

Hej Anders.

Fantastisk med flere erfaringer.

Mon ikke man burde indkøbe den til sin far (Så får jeg selv en masse glæde af den)

Fik i jeres til en skarp pris?

Jeg kan finde den til omkring 1300 kr. på nettet, men mon ikke Stark mv., kan presses lidt?
Hej.
Må erkende at jeg bruger lidt længere tid end 15 sekunder! men det er hurtigt at slå det op.
Mht. Pris gav jeg omkring 1000, men du kan evt prøve på dba eller gul og gratis.
I øjeblikket er der en til salg i 8800 området

http://www.dba.dk/arbejdsstation-til/id-73039186/

Stor hilsen

Allan

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard

Annonce
Hej igen

Jeg købte mit brugt sammen med en DW718 sav, men mener også at det burde kunne fås nyt for omkring 1000 kr. Det er ofte på tilbud ved Stark, XL og Bygma

Med venlig hilsen

Anders

Jeg må forhøre mig lidt rundt omkring.

Har godt set den på DBA, men den er for dyr, når en ny kun koster godt 1000 kr. (hvis du spørger mig)

Tak for jeres mange svar :-)
Jeg har en Bosch fra 3700 til en stor kapsav. Arbejdsstationen er stabil selv ved håndtering af 6meters 50*200 bjælker. Den er hurtig at slå ud, og saven klikkes bare på. Jeg havde før noget skrald af en station fra Bilka. Tror ikke der er den store forskel på om det er bosch eller reelt. Bare gå efter prisen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis