Swedoor kvalitet/skrammel/blevet bedre??


Hejsa alle,

Jeg er på udkik efter nogen lækre indvendige døre, både med og uden glas og det eneste jeg rigtigt er faldet over har været swedoor.

På deres egen side lyder det jo osse til at det er super godt. Men efter lidt søgning har jeg fundet meget skidt om dem, primært herpå og faktisk kun gamle poster.

Kunne det tænkes at de har strammet op på kvaliteten siden?
Nogen der har købt swedoors for nyligt, relativt nylig, hvad var jeres oplevelse?

Det der mest er blevet kommenteret har været flækkede flexkarme, med malerfejl og en masse hakker + mærker, ombytning optil 3 gange for at få hænderne på et sæt uden fejl

Dørene har jeg ikke fundet så meget dårligt om og det skal osse siges at det er en massiv dør jeg går efter og ikke de billige papdøre.

Spurgte en forhandler om det og fik af vide det generalt er et flot produkt og at de sjældent har haft problemer med dem, slet ikke hvad kvalitet angår, altså stortset den omvendte erfaring de har

Nogen har osse omtalt trehøje døre eller hvad de hed som god kvalitet, men hvad jeg har kunne finde, så har de ikke rigtigt noget udvalg i fyldningsdøre og franske...

Hmm Hmm..


 Skal det gøres, så gør det ordentligt første gang...
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har så sent som i går monteret 5 dører (Stable/massive) og 7 stks flexkarme og 7 stks tilhørende gerigter. Der var ikke en finger at udsætte på nogle af delene. Der er en enkelt lille skramme på en af flexkarmene, men jeg er meget usikker på om det er en jeg selv har fået lavet (lagde først mærke til den efter jeg havde monteret det).

/Jesp3r

Jeg har også lige set en flexkarm + glasdør fra Sweedor, og vi har haft de samme overvejelser, men efter at have set det er jeg blevet overbevist. Det bliver helt sikkert flexkarme og døre fra Sweedor vi sætter op.

Det lyder jo rigtigt godt, mener heller ikke jeg har haft fundet nogen negative ting efter 2009 ca. så håbede faktisk på kvaliteten var blevet bedre

De har nemlig et rigtigt bredt udvalg, fra gammelt til moderne

Man bliver bare usikker, når man undersøger tingene og den slags dukker op

Hvis der er flere som har erfaringer, så byd endelig ind.
Giver jo osse god info for kommende dør-købere

 Skal det gøres, så gør det ordentligt første gang...
Du kan trygt købe Sweedoor kildsgård.

Kvaliteten plejer at være i top.
Da jeg skulle have ny hoveddør købte jeg en Sweedoor kildsgård... Døren er en massiv teaktræ dør, sammenlignet med andre døre jeg har set før/siden har det været alle pengene værd 100% sikkert...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også