Bom til Finnsailer 29.

Konstaterede i dag, at der er nogen der har stjålet bommen, til min Finnsailer. Flinke folk.

Er der nogen af jer gode sejlere, der har mål på, eller billede af en sådan bom.

Hvis der er nogen der har en til salg, ville det været helt top. Evt. en havareret mast som jeg kan lave en ny bom af ?

Mvh.
Holmeren.

holmeren

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du må på værftet kunne få oplyst længde o.s.v.
Og må Tyvens røv klø og hans arme være for korte
Ja "Håndværker", det er for djævligt, at man ikke kan have den slags i fred. Jeg ved ikke engang om forsikringen dækker, når det er sket fra mastehus.

Jeg skal nok få fat i målene. Man kan jo spørge en Finsailerejer, pænt om man må gå ombord og tage målet. Desuden giver underliget i sejlet en god indikation.

holmeren

Hvis den er stjålet fra havnens eller sejlklubbens aflåste maste hus, er det deres forsikring der skal dække dit tab, det kan dog tænkes at din indbo forsikring betaler.
Min Bror har lige fået stjålet sin 20 hk. påhængsmotor med fjernbetjening og kabler. De har med en akkuvinkelsliber skåret boltene der holdt motoren fast af og har haft tid til at afmontere fjernbetjening og kabler. Han fortalte mig at det betalte hans forsikring
Desværre er mastehuset ikke aflåst, så det bliver nok til, at jeg selv må punge ud 

holmeren

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis