Vinduer - hvad skal jeg købe

Hej
Jeg skal snart bruge nogle nye vinduer, hvorfor jeg har undersøgt markedet lidt.
Det fabrikat der hedder VELFAC virker ret gedint, da den udvendige del udelukkende er udført i pulverlakeret aluminium. Spørgsmålet er så - er det pengene værd, eller skal jeg bare købe traditionelle trævinduer.

Er der nogen der har erfaringer eller meninger om dette?

Per

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Per M. Friis (den 26-02-2002).]

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Per M. Friis (den 26-02-2002).]

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Hej Jeg skal snart bruge nogle nye vinduer... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Per.

Tak for oplysningerne, jeg vil nu undersøge priserne udaf de oplyste mål/detaljer.

Kan jeg få din mailadresse, så jeg kan sende priserne dertil. ??

PE

Det er rart at læse, hvordan gruppen hjælper hinanden. Men husk lige at give os svaret osse, så det ikke forsvinder i intern mail.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Hej Jørgen.

Måske er ikke alle interesseret i at udstille alt til offentlig beskuelse.

Det du søger er resultatet, det kunne jeg også til tider med et tak for hjælpen, man bruger jo en del tid på det.

citat:
Oprindeligt indsendt af Jørgen:
Det er rart at læse, hvordan gruppen hjælper hinanden. Men husk lige at give os svaret osse, så det ikke forsvinder i intern mail.

Mvh. Jørgen



------------------
Poul Erik

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af pev (den 05-03-2002).]

PE

Så vil jeg gerne benytte lejligheden til at takke alle for de gode svar på mit indlæg.

Når jeg har skaffet hvad jeg skal bruge - skal jeg nok delagtiggøre alle i resultatet.

Det manglede da bare!

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Tak Per!

Og til dig Pev.

>måske er ikke alle interesseret i at >udstille alt til offentlig beskuelse.

Det er jeg med på - til dels.

Men Ok, siden kan bruges (næsten) som man har lyst til, men dog er grundlaget for den, at man offentliggøre resultater af andres råd, ellers kan man jo bare bruge Ask-alex eller Leths, der er een til alle oplysning, mens vores er alle til alle - og det er en væsentlig forskel, med stor fordel i at få hjælp fra en der har prøvet netop det samme, eller det omvendte, at få et forkert råd - det er risikoen, men med det antal der svarer på siden, bliver risikoen mindre og mindre.

Og vores side bliver ikke "cencureret", så der er rimeligt frit spil.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også