Hurtigt overslag på helt nyt gulv med gulvvarme

Hej

Vi har 65 m2 køkken-alrum og entre der skal laves gulvvarme i på et tidspunkt. Da vi er ved at skifte bank samt måske få huset forhåndsvurderet skal jeg bruge et overslag...

Jeg vil selv banke det gamle klap-lag op og grave ud i den korrekte dybde. Der skal herefter isoleres og fugtspærres efter alle kunstens regler (sandsynligvis af en prof) ligesom der skal gulvvarme i. Slutteligt sluttes af med nogen semistore fliser (gulvet skal derfor være trukket PÆNT af).

Nogen der kan komme med et overslag over materialer og pris?

På forhånd tak.

Mvh Henrik
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
800-1000,- pr m2
FOR SATAN DA..... :-)

Er det inkl. klinker og montering af disse? Hvad er prisen ca. uden disse? Disse kan jeg nemlig godt arrangere at lægge "selv"...

Hvem hyrer man egentlig til at støbe sådan et gulv? en jord/betonarbejder eller en murer? Hvordan vil I anbefale at jeg får gulvet opbygget?
Ja, utroligt billigt ikke sandt.
Det helt afgørende er jo hvad du vil betale for gulvklinkerne. 400, 600 eller 800 kr/m2
Isolering, beton, armering, varmeslanger. tilbehør og diverse kan næppe gøres fior under 400 kr/m2.

Alle priser incl. moms.
Nå det var inkl klinker - så er jeg mere rolig... havde regnet med 500/m2 så det er vel ok ;-)

Men jeg må indrømme at jeg regnede med at klinker var lidt billigere end 400/m2 (er ikke interesseret i noget billigt lort)

Men tusind tak for hjælpen... så har jeg lidt at gå videre med....
Ja det er så i orden ;-)

Burde en murer ikke kunne løfte opgaven?
Vist så, hvis han løfter lidt af gangen jo. .o)
Fint... så har jeg en kammerat der kan klare det... Han plejer at kunne nøjes med lidt at spise og meget at drikke ;-)

Hvis vi er to hjælpere, burde man så ikke kunne klare det på en weekend såfremt alle materialer er på plads og man knokler lidt på..?
Ork jow.
Hvis I kan få leveret noget beton.
I får dog nok travlt hvis i også skal brække det gamle klaplag op, og grave ud i sammen weekend..

Men 65m2 kan man sagtens klare på en weekend, hvis vi snakker leveret beton, som i dog får lidt sværere ved i weekenden.

Blander i det selv, bliver det måske ikke lige så nemt at nå, der skal nogle store blandemaskiner til så, og gerne flere af dem.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis