Voksenlærling Tømrer søger ny lærerplads.

Dav alle sammen.

Kan se her inde at der er en del professionelle håndværkere der skriver på siden også.

Jeg har stået i voksenlære som tømrer i ca. 1½ år og har gennemført H1.

Efter jeg er flyttet til Svendborg leder jeg efter en ny lærerplads i omegnen heraf.

Hvis der skulle være en tømrermester der læser dette må du meget gerne kontakte mig hvis du skulle have brug for en lærling.


Tømrerlærling

Jesper Holger

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Holger82 på 30 mar 2011 11:56
Dav alle sammen.

Kan se her inde at der er en del professionelle håndværkere der skriver på siden også.

Jeg har stået i voksenlære som tømrer i ca. 1½ år og har gennemført H1.

Efter jeg er flyttet til Svendborg leder jeg efter en ny lærerplads i omegnen heraf.

Hvis der skulle være en tømrermester der læser dette må du meget gerne kontakte mig hvis du skulle have brug for en lærling.


Du skulle vel ikke have overvejet at opsøge tømrerfirmaerne og spørge om de har brug for en (voksen)lærling. Det kunne vise, at du var intesseret i en praktikplads, hvis du selv gjorde en indsats.

fase
>Fabrin: Du fornærmer min intelligens.

Jeg har sku opsøgt og prøvet alle steder snart. Det kan ikke skade og prøve her også..

Så for fremtiden: Lad være med at udtale dig om noget du ikke ved en skid om, når der er chance for at det fornærmer andre.

>hpox: JA HELT PRÆCIST..

Tømrerlærling

Jesper Holger

Skrevet af Holger82 på 30 mar 2011 13:06
>Fabrin: Du fornærmer min intelligens.

Jeg har sku opsøgt og prøvet alle steder snart. Det kan ikke skade og prøve her også.. ,

Så for fremtiden: Lad være med at udtale dig om noget du ikke ved en skid om, når der er chance for at det fornærmer andre.

>hpox: JA HELT PRÆCIST..



Til Holger!

Det er på ingen måde for at for at fornærme din intelligens. Men mit svar er baseret på erfaringer, jeg har gjort med en hel del unge mennesker, som tror at de skal have alting foræret. Jeg er selvfølgelig ked af at have fornærmet dig, men havde du skrevet i dit indlæg at du havde besøgt de forskellige firmaer, havde du selvfølgelig undgået mit indlæg af den simple grund, at jeg så havde vist, hvad du havde gjort, hvad du kunne.
Jeg vil dog anholde din og hpoxs bemærkning om at udtale mig om noget, jeg ikke ved noget om. Jeg vil have lov til at sige at min udtalelse er givet udfra de oplysninger, der givet i indlægget, idet det ikke har været muligt at vide hvilke, forudsætninger der lå bag indlægget. Til hpox vil jeg tilføje, at du da slet ingen forudsætninger har for at bedømme hvilke tanker, der lå bag mit indlæg.


 


 


fase
Det virker som om du ikke har læst det ordenligt igennem inden du kommenterede. Du skriver du har haft med unge mennesker og gøre.. Hvis du læser det jeg har skrevet kan du se det er en voksenlæreplads jeg søger. Det er mange år siden jeg har været et ungt menneske.

Tømrerlærling

Jesper Holger

Annonce
Det virker ikke specielt intelligent at skrive:

Så for fremtiden: Lad være med at udtale dig om noget du ikke ved en skid om, når der er chance for at det fornærmer andre.

til en som prøver at give råd ud fra det han kan læse..

hvis jeg var tømmermester og manglede en elev, ville jeg tænke ellers tak, sikke en hystade...
Skrevet af Holger82 på 30 mar 2011 13:37
Det virker som om du ikke har læst det ordenligt igennem inden du kommenterede. Du skriver du har haft med unge mennesker og gøre.. Hvis du læser det jeg har skrevet kan du se det er en voksenlæreplads jeg søger. Det er mange år siden jeg har været et ungt menneske.


Til Holger!
Nu står der jo ikke noget i dit indlæg om hvor gammel du er. Men jeg er da stadig ked af at have undervurderet i´din intelligens og alder. Jeg betragter mennesker under 30 år som unge.
I mit netværk som håndværker træffer jeg ikke mange over 30 år som går i lære endsige får en læreplads. Jeg bliver nødt tIl at sige, at jeg på ingeen måde har haft til hensigt at nedvurdere dig eller din intelligens. Det eneste jeg vil tilføje er, at du kunne have tilføjet, at du havde opsøgt firmaer i din omkreds. Det må jo trods alt være din opgave, at give de informationer, som er nødvendige for at kunne give dig et råd. Er vi enige i det?


 


 


fase
>Fabrin: Det er ok.. Blev bare irriteret over at en der ikke ved hvor meget jeg har søgt kommer med en kommentar om at jeg skal gøre en indsats :-)

>Pizzabager: En ting er at udtale sig om et projekt man ikke ved så meget om, en anden ting er at udtale sig om en person man ikke kender. Og jeg er ikke hysterisk. Kan bare ikke have at folk taler ned til andre.

Tømrerlærling

Jesper Holger

Skrevet af Holger82 på 30 mar 2011 13:56
>Fabrin: Det er ok.. Blev bare irriteret over at en der ikke ved hvor meget jeg har søgt kommer med en kommentar om at jeg skal gøre en indsats :-)

>Pizzabager: En ting er at udtale sig om et projekt man ikke ved så meget om, en anden ting er at udtale sig om en person man ikke kender. Og jeg er ikke hysterisk. Kan bare ikke have at folk taler ned til andre.

Til Holger!

Inden du for i blækhuset, skulle du måske have overvejet, hvilke oplysninger du havde opgivet i dit inlæg. Så ville du måske have ungået indlæg, som du ikke kunne lide. Jeg mener heller ikke at have talt ned til dig, men mener at have givert et råd udfra de oplysninger, du har givet. Det er jo de betingelser der er, når kommunikationen foregår skriftlig.

Til Pizzabager!

Jeg må give dig ret. En person, som udfra egne manglende oplysninger, betragter andre som værende småt begavede, har nok det største problem selv.


 



 


fase
For det første kan en intelligens ikke fornærmes. :o)
Derimod kan den over- eller undervurderes.

Og det virker ikke voldsomt intelligent omgående at kaste sig ud i en hidsig forsvarstale af egen indsats og nedladende tiltale til andre debattører.
En kommende arbejdsgiver kunne jo nemt få det indtryk at du er en brokkerøv eller har svært ved at holde fokus.

Koncentrer dig om af finde den læreplads - hvis det er 1. prioritet!
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis