Antivirus

Det .er min hensigt ,at gå fra norton til avast.  I hvilken rækkefølge gør jeg det,jeg vil også gerne have avast på dansk.  Er der en venlig der vil hjælpe der vil hjælpe,
MVH spartakus.

spartakus

Det .er min hensigt ,at gå fra norton til avast.... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Fonne på 27 maj 2011 20:16
Syntes nu at Microsoft egen gratis program virker helt super, og har også modtaget godt med ros i diverse test.



Det kan jeg også kun bekræftige og så sluger det ikke nær så mange systemressourcer som avast og norton f.eks. gør.

Det gratis antivirus fra microsoft kan jeg også anbefale.

Jeg har brugt det i ca. 1½ år både på vista og windows 7.

Her er et link til den Danske udgave: http://www.microsoft.com/da-dk/security_essentials/default.aspx

Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

Skrevet af jjdenmark på 02 jun 2011 12:06
Det gratis antivirus fra microsoft kan jeg også anbefale.

Jeg har brugt det i ca. 1½ år både på vista og windows 7.

Her er et link til den Danske udgave: http://www.microsoft.com/da-dk/security_essentials/default.aspx

Måske man skulle prøve når mit abbonnement på Avast! udløber om et års tid............

Grunden til at jeg valgte at betale for et kombineret internet security ( firewall,antivirus,antimalware,antispyware )

Var at jeg var træt af at " redde " fruens og datterens PC'ere når de havde været lidt uopmærksomme .

Det er helt væk nu - ingen " redningsaktioner " mere efter jeg har installeret Avast! internet security på deres ( og min )

Den opdaterer automatisk en gang i døgnet - og hvis PC'en ikke har været tændt på tidspumktet for den automatiske opdatering gøres det når den tændes næste gang.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis