Rustne rør

Hejsa!

Jeg går og lurer lidt på et hus jeg måske ku finde på at købe. Der er dog nogle enkelte ting jeg ik har så godt styr på som jeg håber i kan hjælpe med!
Jeg kan starte med at sige, det er fra 1960, 87 m2 med fuld kælder.
Der er et par K3'er jeg ikke helt kan vudere hvor meget vil koste!

"Korrosion på rør under vasken"

"Korrosion på radiator/rør i stue i stueplan og værelse i kælder"

Der ud over har jeg også selv lagt mærke til i "gangen" i kælderen at der løber et rør under voksen der er kraftig korroderet!

Der er også en K1'er om korrosion i faldstammer i kælderen!

Men kort sagt, masser af rustne rør, hvad skal jeg regne med at sådan noget kommer til at koste? Hvad koster det hvis en VVS'er skal lave det?
Kan jeg regne med selv at kaste mig ud i det, eller noget af det? (Jeg har ik lavet den slags før)

Jeg forventer ikke et færdig tilbud, men pris ide om hvilket leje man skal regne med det ligger i så man ikke tror det koster 10K når det koster 100K eller omvendt! Det skal siges at jeg under alle omstændigheder skal have en VVS man derud hvis jeg vælger at købe det, da der skal laves noget ved badeværelset!

Der er også nogle enkelte revner i muren, dem vil jeg have en murer til at se på, men jeg tror nu ik de er så slemme igen! Men better safe than sorry

På forhånd tak!

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ved slet ikke hvad det koster.
Men det er jo lidt uoverskueligt.

For hvad med de rør der ikke kan inspiceres???

Det vil jo normalt være sådan at ejerskifteforsikringen dækker de rør der er skadede og som ikke er nævnt i tilstandrapporten. Medmindre samme ejerskifteforsikringsselskab siger at de ikke vil. Fordi rørene simpelthen er slidt op.

Så et nedslag i prisen der svare til hvad en ny rørføring for vand og varme er vel hvad der minimum skal til.
For en sikkerhedsskyld forlang hellere et nyt varme- og vandforsyningsanlæg.
Det lyder til at det er bedst at få en fagmand med ud at se på huset. Det er stort set umuligt at komme med et fornuftigt bud på hvad det vil koste, ud fra en lille beskrivelse i et forum
vil også sige at du skal få en vvsér med ud og se på sagerne og få en pris af ham....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis