Strømforsyning.

Hejsa. Jeg har under flytning kommet til at smide min strømforsyning ud til min eksterne harddisk. Den er af mærket iomega 1tb. Problemet er at den bruger en meget speciel forsyning. Altså det er et helt normal 12v stik, men den sakl forsynes med 2.0A, og det er UMULIGT at finde igen. Ikke engang deres hjemmeside kan tilbyde at man kan købe en ny. Hvordan hulen for man fat i sådan en igen. Har søgt på en brugt af samme mærke på DBA, men dem jeg kan finde er kun med 1.5A. HJÆLP!!
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
sådan en http://www.batteribyen.dk/stroemforsyning_ac_dc___12v___3a___36w-p-5379.html?from=kelkoo&utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Str%F8mforsyning+AC%2FDC+-+12V+%2F+3A+-+36W
Men det er jo an 3A. Skal bruge 12v 2A.
Skrevet af HolleMusic på 29 mar 2011 11:25
Men det er jo an 3A. Skal bruge 12v 2A.
Det betyder bare, at den kan levere en større strøm, end du har brug for. Det der vigtigt, er spændingen på 12 Volt.

fase
Det er de 12 v der er vigtige, den må ikke komme under 2 A men gerne over, så de 3A er helt fint. biltema har nogle på 2A til ikke mange kr.
ups der var en der var hurtigere :-)
Annonce
okey, for en 1.5A kan ikke starte den... Kan i linke til biltema evt. kan ikke lige finde den.
Du kan da bare købe den fra batteribyen - en rigtig god netbutik med en fin service. kr. 129,- overlever du nok ( fri fragt )

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis