Plæneklipper?

Jeg har fået hus, men aner intet om hvilken plæneklipper jeg skal købe. Tænker max 2500kr. Hvad går man efter? Nogle bud på en fin maskine?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Til 2500 kr. kan du købe en god selvkørende rotorklipper med græsopsamler... på tilbud.

En ordentlig cylinderklipper får du ikke til den pris.

Endelig kan du købe en stor Flymo, elklipper.

Jeg har selv en Flymo, som er ufattelig let at arbejde med, hvis man har mange kroge og svært tilgængelige steder, med græs.
Den er super lækker at klippe med, men den har en kæmpe ulempe. Når græsset i efteråret bliver lidt ekstra stridt og dermed fugtigt, får den problemer.
Græsset lægger sig ned og det er ikke muligt at få en pæn plæne.

Mit råd er:

Køb den før omtalte rotorklipper.

Jeg påtænker selv at købe en rotorklipper, til sensommer/efterårsbrug, og så benytte min suveræne sommer-Flymo.... når græsset skal supertrimmes i løbet af den varme tid om sommeren.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Jeg har selv en Park fra Silvan. Har nu holdt i over 10 år uden problemer. Silvan har den til ca. 2.500 (i netbutik) Hvis jeg skulle kræse, ville jeg købe en Stiga, men de er også dyre. Vælg med opsalmer, det bliver du glad for, så slipper du for at rive, og den kan også samle balde sammen :-)
tak, jeg har 600m2 græsplæne. Vil selvfølgelig gerne have opsamler. Aner bare ikke andet!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis