Tråden er låst

el høvl købes til min Bosniske kontaktfamilie

Jeg søger en el- høvl til min bosniske kontakt familie.

Min familie og jeg har en kontakt familie i Bosnien som vi hjælper med aflagt tøj, legetøj, hygiejneartikler og mad. Vi sender ca hver anden måned en banankasse fyldt med tøj, mad, hygiejneartikler og ind imellem større ting til dem. Sidste måned sendte jeg en støvsuger som moderen i familien havde ønsket sig i flere år. Jeg vidste ikke at hun ikke ejede en støvsuger, men da hun spurgte om jeg kunne skaffe en sådan - fandt jeg fluks sådan en og fik sendt.

Lige så vil jeg forsøge mig med at søge efter en el-høvl. Så hvis nogen har sådan en de vil sælge hører jeg meget gerne fra dem. 

med venlig hilsen Lotte
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lotte.
Sådan en elhøvl er jeg ret sikker på at din "familie" ikke vil få ret meget fornøjelse ud af. Men mindre de har en butik dernede der sælger de løse jern der skal i sådan en maskine. Det er nemlig sådan at vore dages elhøvle har et dobbeltblad som kan vendes en gang inden man skal have nye, de er så smalle at det ikke kan lade sig gøre at slibe dem . Så drop du hellere den ide, og køb en NY stanley høvl til dem.

V.h.  Håndværkeren
Jeg havde tænkt mig at kunne sende nye blade en gang imellem når de efterspurgte nye. Og hvis det er f.eks større navne så tror jeg godt de kan købe blade dernede.

Grunden til at faren i familien gerne vil have en elhøvl er at så kan han tjene lidt penge ved at tilbyde sin arbejdskraft sammen med elhøvlen....

Jeg kender intet til de forskellige modeller - men er meget modtagelig for råd.

En ny Stanley høvl - det er måske lige i overkanten af hvad jeg havde tænkt mig at kunne bruge på det. Men måske det ender med en ny af en eller anden slags..

Men har du en du vil sælge er jeg meget interesseret.

mvh Lotte
Sælge mit værktøj, som jeg har haft i 40 år ! ØH sælger du dine Børn ?
Men jeg har selv en Bosch elhøvl af ældre dato, en ny koster omkring 700,00 kr. det er vel ikke slemt ?
Undskyld undskyld det var bestemt ikke for at gøre dig vred.. jeg ved slet ikke hvad jeg lige har sagt der får dig sådan i forsvar...og nej jeg sælger da bestemt ikke mine børn.. jeg var ikke klar over at jeg havde spurgt om du ville sælge noget du anser som dine børn.

Jeg har set på en Bosch til 600 kr som jo kunne være en mulighed, men kunne godt tænke mig en større model, og de er godt nok lidt dyere fra nye..Og derfor efterspørg jeg en der er brugt. Og her er det så at HVIS du sidder med en brugt du VIL SÆLGE så er jeg interesseret - det du IKKE vil sælge det er jeg slet ikke interesseret i ....
Annonce
Vred ! mig ! overhovedet ikke. Det skal tages som en Joke
Du kan måske være heldig at finde sådan en lidt større elhøvl i G&G eller på DBA. Men så skal du lige sikre dig at der stadig kan fås jern til den.
Så gå efter et anerkendt mærke som eks. Bosch  B&D
Jem & Fix sælger sådan nogle billige elhøvle af mærket Falke, dem går du lige en stor bue uden om, de er kun legetøj og man skal helst bo lige i nærheden af en Jem & Fix når man køber det produkt. De holder meget sjældent mere end et par timer, men så går man ned og bytter, der er to års garanti på dem. Lidt undeligt at de overhovedet forhandler skidtet, det må koste dem en formue at udskifte de maskiner på garantien.
lottelk.

jeg siger også tit børn til mine værktøj som jeg holder meget af dem.!

jeg grad faktisk da maskiner i asabo i assens. skulle flyttes til pilevejen i aarup.
skulle omlægges til aktivitetcenter.
og står der og jeg savner en tos drejebænk. (tos sn 40 b).
det er en af mine "børn". som jeg er meget forælsket af den.
snøft. som eksempel.! som jeg selv brugte.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis