Vintersejlads

Så kan vi Søndags sejlere godt pakke sydfrugterne, her er ægte sejlere

youtube.com/watch?v=RWxw0s1xGWE&feature=related
Så kan vi Søndags sejlere godt pakke sydfrugterne... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad pokker er det for en model Varan du har der ikke vil dele sin husbonds interesser, tror du skal have en anden model
Kære Håndværker .. du har da ikke generet mig.. Men du smider et indlæg ind vedr vintersejlads og når andre så byder ind, får de lige en over tuden..
Vintersejlads må være alt man kan sejle i om vinteren..
Din overskrift fik mig til at kigge efter sne, is og kulde.. Ikke efter hvad de sejlede i... af båd, men tøj..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

SÅ SÅ lille grom, nu må det jo ikke udvikle sig til et hundeslagsmål.
Jeg vil foreslå at trådstarteren, ( som jo har en opfattelse af, hvad tråden bør handle om ), får mulighed for at se nye indlæg, inden de lægges på. De kan så godkendes, og komme på, eller kasseres, Således kan man effektivt undgå uoverensstemmelser og divergerende meninger i den viste tråd, og uønskede indlæg vil ikke blive vist.
Samtidig er min opfattelse, at ironiske indlæg bør undgås.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg kan nu ikke se nogen der slås.
Det du foreslår Lynæs, ville fjerne hele ideen med et forum.
Ideen er jo netop at udveksle ideer, erfaringer og synspunkter. Hvis der var en (trådstarter) der suverænt bestemte, hvad der var rigtigt og forkert, var der jo ingen udveksling.
En trådstarter har ingen rettigheder over tråden og bør heller ikke have det.
Venlig hilsen Jesper

Du kender ordet ironi ?

ErikChristensen 
Annonce
Ja men det er pokkers svært at læse sig til det, jeg kan ikke læse dine tanker og jeg kan ikke se du smiler. Især når du ikke bruger sådan en her :-)
Jeg er glad for at du mente det ironisk.
Venlig hilsen Jesper

Jeg tænkte at når man læste sidste linie , så gik det op for læsere, at dette var et ironisk indlæg, som i flg. mig selv burde undgås.

Men læs det lige igen.

Samtidig har begge en hund i deres billede, og jeg synes faktisk ikke starten på tråden var særligt heldig .

ErikChristensen 
hej alle bliv ikke uvender på grund af mig og varanen hun har prolemer med ryg og ben så hun er med som pasaser hun vil gerne sejle men kan ikke løbe rund på dækket og har ikke mod til at styre den
hisen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

Hej René, det handler nu ikke om dig men om undertegnede, der lige nu får på puklen. Nu er det så ikke første gang og med garanti heller ikke sidste gang jeg får ørene i maskineriet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis