Lave garagetag med tagpap

Jeg har idag ståltrapezplader som tag på min garage , men det er utæt og har så tænkt mig at få lavet tagpaptag , men hvordan griber jeg det lige an ?
Taget er ca. 5,5 mtr. bredt og 8 mtr. langt , der er ca. 6 cm. fald over mod tagrenden.
Hvilke tagkrydsfinerplader kan jeg bruge ? Hvordan laves afslutning af tagpaptaget ud mod tagrenden ?    Findes der tagpap som er nemt at arbejde med for en gør det selv mand ?

Mvh.  Kim H
Jeg har idag ståltrapezplader som tag på min... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan med go ro i dit gør det selv projekt lave tagpap på dit tag her, hvis du finder en dygtig tagdækker der kan brænde dit tagpap på, find evt en du kan se er godkendt i en garanti ordning, så kan du være trygved udførelsen for man skal godkendes for at komme med i en garantiordning. Hvis dit tagpap er brændt korekt på sker der ikke noget de næste mange år med dit tag.

Kan fortælle dig at når vi opbygger fald med Flamingo isolering til tagterraser kører vi med fald 1:100 så pappen er stabil nok til at ligge på et tag som dit, vi har lavet masser af renoveringer for folk med lavhældninger fra 1960 - 1970 erne. Vi renoverer jo også masser af gamle Built-up tage hvor der ikke er det fald der skal være.

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Kan Husky tagkrydsfiner i 15 mm bruges ved en lægteafstand på 70 cm. ? er det bedre med rupløjede brædder ?

Mvh. KimH
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis