Firefox cut'n'paste ?

Hej

Når jeg bruger Firefox (seneste) så virker cut'n'paste ofte ikke, dette uanset om jeg kun forsøger at paste tekst ind?

Det virker helt fint i Chrome, jeg har kigget efter indstillinger i Firefox men kan ikke finde noget der ligner noget der kunne havde med dette at gøre.

Anyone got a clue ?

I am (still) so full of it.....

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Firefox understøtter kun Copy/Paste af tekst.

Det undrer mig hvordan Chrome håndterer rich-text, men de må jo prøve at omforme det til noget forståeligt. Måske indsætter de det blot som tekst uden formatering, men så er der jo ikke megen mening med at acceptere rich text.
Dette svar er lavet i Firefox 4.0, hvor nedenstående er klippet og indsat. Jeg har ikke været inde at pille ved opsætning eller lign efter installation.

Hej

Når jeg bruger Firefox (seneste) så virker cut'n'paste ofte ikke, dette uanset om jeg kun forsøger at paste tekst ind?

Det virker helt fint i Chrome, jeg har kigget efter indstillinger i Firefox men kan ikke finde noget der ligner noget der kunne havde med dette at gøre.

Jeg har haft samme problem her på forummet de sidste 1½ års tid, så er et generelt problem med FF.

Det virker dog fint hvis du vælger at skifte til html redigering frem for design redigering nede i venstre hjørne...

Men man skal så huske at skifte tilbage efter man har indsat det man vil, da linieskift osv.. eller ikke virker når man skriver teksten.

Men er helt klart noget af admin bør kigge på når de har tid til det.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis