Pakning til vandhane

Hej

Vandhanen til vores badekar drypper konstant og det bliver værre og værre. Vi har af flere omgange haft lokale vvs'erbi (i forbindelse med andre ting vi skulle have lavet) og bedt dem kigge på det. Pakningerne har desværre ikke standard mål og de har derfor ikke kunne udskifte dem.
Hvad er mine muligheder for at finde de rigtige pakninger? Vandhanen var installeret da vi købte huset og vi har ikke kunne finde fabrikanten. Skal vi virkelig udskifte hele vandhanen pga. pakningen?
Jeg har vedhæftet et billede af vandhanen i håb om at det hjælper.

På forhånd tak.


8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hos Onkel Harald kan du købe sådan en æske med alle mulige pakninger, jeg har selv en og der er godt nok nogle stykker imellem, hvor man tænker, hva æ den til. Måske løsningen ligger der.
Søg på nr. 1128

V.h.  Håndværkeren
Nu er pakninger i vandhaner jo ikke raketvidenskab.
Hvis du har den gamle pakning er det vel ikke umuligt at tildanne den ny - af et stykke pakning af en slags.

(Rigtige VVS-ere er "reservedelsudskiftere". Bortset fra at skære rør over kan de kun finde ud af at søge i grosisternes kataloger)
Med en "rigtig" VVS'er mener jeg en over 50. 
Med en godt beskidt kedeldragt.
Jo mere beskidt, jo mere kan han finde ud af!
Ja, det må være minimum.
58½ vil jeg faktisk sige. Først da har man vel opnået den optimale viden, indsigt, erfaring og ikke mindst talent for at snakke udenom de fleste problemer. :o)
Annonce
Hej

Mange gange tak for de mange og til tider hjælpsomme svar. 
Jeg endte faktisk med at finde de rigtige spindlere gennem Silvan som også har et forum. Jeg havde ikke umiddelbart troet på det, men de viste sig at være rigtig dygtige...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis