Vådrumsmembran produkter???

Jeg er ved at renovere mit badeværelse og vil gerne vide, hvis nogen kan anbefale en god vådrum membran produkt til et lille badeværelse. Jeg har brug for at dække omkring 10 m2, inklusive væg og gulv.

Jeg har hørt, at der er forskellige typer. Nogle har brug for at være blandet, og andre, der er færdigblandet.

Kan nogen anbefale et mærke og en leverandør ...

Tak!
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
LIP færdigblandet - påføres med rulle - hvis der skal filt på bagefter skal der spartles efterfølgende.

Vil skyde på at du skal bruge lidt mere end en 5 liters spand hvis det totalt er 10m2 der skal dækkes.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Tak for råd!

Kan du anbefale nogen leverandører i Københavns-området?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Et næsten hvilkensomhelst halvseriøst byggemarked har de fleste produkter fra LIP på hylden - så det er bare at sammenligne priser.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Hej Myatix.

Jeg vil anbefale først en Lip primer, derefter Lip VS 30 ( den er blandet, så den hærder ikke i spanden hvis låget er på).
Husk armeringsbånd i alle hjørner.
Du skal min. give det 2 gange.
held og lykke.
Skrevet af myatix på 23 mar 2011 10:02
Tak for råd!

Kan du anbefale nogen leverandører i Københavns-området?



Jep, det kan jeg.

Du skal et smut i Mosaikhjørnet, de har super god service og priser man ikke sådan lige får i den lokale trælast.

Mosaikhjørnet

Jeg har lige brugt Alfix 2K system. Først primer på, og så 2K systemet på bagefter med 4mm tandspartel eller pensel.

Husk der kræves 1mm lagtykkelse, og armering ved gulv/væg, væg/væg, afløb og rør.
De 10kg der er i en spand 2K Alfix rækker til ca. 7kvm. Så jeg er lidt uforstående for hvordan 5kg LIP kan række 10kvm?

Rasmus
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også