Feedback på side

Tid til lidt feedback fra jer igen.

Nu har det jo været oppe at vende herinde et par gange, nemlig forskellen mellem tegl og betontagsten, så nu har jeg til fremtidigt brug lavet en side om disse fordele og ulemper ved disse 2 tagmaterialer.

Men er lidt i tvivl om det er blevet for tungt at komme igennem, eller om man som interesseret komme igennem det hele alligevel.

Hvad siger i, skal det koges lidt ned, eller er det informationsrigt nok til at holde en interesseret hele teksten igennem ?

Tegl vs betontagsten
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Synes beskrivelserne er meget fine. Står man og skal have nyt tag, og skal vælge imellem de to tagtyper, er jeg sikker på at folk vil finde din side meget interessant

Mvh

Besøg min side om rengøring på rengoeringstips.dk

Super, så virker den jo som den skal.
Meget interessant og informativt. Jeg står selv overfor en udskiftning af mit tegltag og går netop og spekulerer over hvad jeg skal vælge. Jeg har snakket med en byggerådgiver som hælder til betontegl, primært pga materialeprisen og fordi de er meget nemmere at lægge.

Du skriver en del om forskellen i materialepris i højrespalten. Du kunne med fordel udvide den beskrivelse med lidt om forskellen i den samlede pris - altså inkl lægning. Jeg er godt klar over, at det afhænger af en række forhold, men du kunne jo tage udgangspunkt i det samme eksempel og opstille nogle flere forudsætninger: +/- undertag, +/- tagvinduer, +/- kvist etc.

+/- undertag kunne være oplagt ja, kunne godt skrive lidt om forskellene mellem tagsten uden og med danflock, for her er prisen også misvisende i forhold til hvad folk forventer.

Super god ide, vil jeg helt klart tilføje også.

Hvad angår lægningen, er prisen heller ikke så stor som folk forventer, så kan jeg jo også lige skrive lidt om.

Tidsmæssigt er der ikke stor forskel på materialerne, udfra om der er tagvinduer, tagkviste og skotrender i taget.
Også kom der lige lidt mere på siden, bla. omkring fordele/ulemper ved danflock/understygning vs. en undertagsløsning.
Siden er sat rigtig godt og overskueligt op, hvilket er en lille kunst i sig selv med så mange informationer, så rigtig godt arbejde!

Hvis jeg var dig ville jeg dog fjerne en stor del af teksten ude i højrekolonnen, da den virker en anelse forstyrrende. Måske du kan lave det som bullets eller lignende i stedet.

Find det bedste og billigste minicruise på Minicruise-guide.dk. Læs også om de sjove Friv spil.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis