startspærre

Hej folkens,

Efter at have mistet min nøgle til min corolla, er det endeligt lykkedes mig at få fabrikeret en ny ud fra låsen....desværre vise det sig så at bilen har startspærre, hvilket jeg ellers havde fået oplyst af Toyota den ikke havde ...træls

Nå men jeg skal jo have kodet en chip til startspærren eller have deaktiveret den, er der nogen der har input til hvordan jeg får fikset det uden det kommer til at koste spidsen af en jetjager?

Jeg er i princippet lige glad med om bilen beholder startspærren, så hvis der er nogle smarte smutveje hører jeg gerne om det.

Pft.
Henrik
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg havde akurat samme problem med min ee11 Corolla, jeg havde kun den grå "sub" nøgle som ikke kan kopieres.
Heldigvis fandt sælger en af de sorte nøgler, så kunne jeg indkode startspærren i de to skårne nøgler jeg havde købt hos Toytoa.
(senere fandt sælger den sidste nøgle, så nu er der 5 nøgler til den)

Nå men såvidt jeg husker, var der en hundedyr låsesmed i København, kan kun huske han hed Reene, han skulle have omkring 3000 kr for at lave en nøgle med kode.

En ny responder mener jeg den hedder, kostede omkring 1400 + moms hos Toyota, med sådan en, kan en ny nøgle købt til bilen kodes ind, ved ikke helt hvordan. (mener jeg gav omkring 700 for to nye nøgler hos Toyota)

Men mon ikke du kan købe det hele på et autohug, altsår responder, nøgler mv.

Eller køb en motorstyring uden startspære, så du kan bruge din nuværende nøgle.

Ellers spørg på www.toyotaextreme.dk der burde du kunne få det hele at vide.
Der er mange erfarne Toyota mekanikere der kikker forbi.

mvh jens

Hej

Prøv at spørge  her   http://www.dani.dk/  det er dem vi bruger i firmaet hvor jeg arbejder

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis