Tråden er låst

garmin fishfinder 140 sælges

Aldeles ny, er end ikke udpakket. Nypris 1200 kr. Jeg ved ikke, hvad jeg kan være bekendt at forlange for den. Har nogen et bud?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
er det til skroggennemføring.. ?? Du mangler postnummer??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Postnummeret er 8260.
Jeg ved ikke, om den er til skroggennemføring. Den forrige trak jeg ud gennem skroggennemføringen til roret, og det virkede godt nok. Det kan jeg se efter. Jeg har også et drivanker, en meter, 2 skrog-anoder, 21 cm, 6 aksel-anoder, 3 cm, 20 meter rustfri kæde, 8 mm, 5-7 meter galvaniseret kæde, ligeledes 8 mm. Kæderne kan det muligvis bedst betale sig at sælge til en jernhandler. Jeg har hørt, at skrotprisen er høj for tiden. Jeg har også noget smøreolie, men jeg tror, at det er lykkedes mig at forære det meste af det væk. Hellere det, end at sælge den til halv pris.
Det er, hvad jeg i øjeblikket kan komme i tanker om.
Jeg skriver ikke her de næste 3-4 dage, for i morgen skal jeg opereres i maven.
Jeg ved ikke, om den kan skroggennemføres, for jeg ved ikke, hvordan den så skulle se ud. I brugsanvisningen står der ingenting om skroggennemføring eller ikke. Jeg har ikke foldet ledningen til den undervandske føler ud, men jeg gætter på, at den er 3 meter lang. Ledningen er i ét stykke fra føler til lystavle-stikket.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis