Pænt/tyndt netværkskabel

(jeg ved godt dette emne ikke hører under belysning - men mange af læserne herinde ved sikkert noget om emnet)

Jeg bliver - ihvertfald indtil videre - nødt til at føre noget netværkskabel synligt i stuen.

Findes der noget tyndt og pænt af slagsen? Evt blot med 2 x 2 ledere, de øvrige bruges jo normalt ikke.

/Henrik
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
altså uden og have prøvet det og testet det tror jeg faktisk PTS 2x2x06 kan gøre det.

hvis du køber det med skærm. men igen ved ikke om det vil funke. men tror egentlig godt det kan lykkedes så længe det ikke er gigabit forbindelse

Hey

forskellen på størrelsen er ikke så stor, så jeg ville hoppe ud i de forsøg hvis det var mig...jeg ville se efter noget cat5e utp kabel, det er temlig nemt at have med at gøre og kan godt findes i hvidt...og er faktisk i tvivl om det kan lade sig gøre med et andet type kabel, det er noget med parsnoningen at gøre...

Skal jeg lave pæne ting fræser jeg kablerne ind på bagsiden af fodpanelerne. Du bliver ked af skodkabel i længden.

Jacob
der findes et cat5 utp skærmet helt flad, hvor det forhandles i dk ved jeg ikke
Man skal lige huske på at 90% af de kabler man trækker trækker man fordi man vil have hastighed. og så hedder den kat 5e eller 6.

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis