Hvad er de i den tilbehørs systainer?

Jeg kigger lige lidt på disse 2 maskiner

http://dorchdanola-netbutik.dk/product.asp?product=45283

Og

http://dorchdanola-netbutik.dk/product.asp?product=45284

Er der nogen som ved hvad ekstra tilbehør man får i den dyre?
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad forventer du lige af extra udstyr til en Stiksav ?
Og så fra Festool
Håndværker... Det jo derfor jeg spørger for jeg kunne heller ikke komme i tanke om hvad for tilbehør der skulle være..

Lynæs.

Synes ik jeg kan finde noget der inde som ser rigtig ud???
Hejsa, tilbehørssystaineren indeholder vinkelsål, cirkelanslag, anslag til føringsskinne mv. se her

Med venlig hilsen

Anders

Annonce
Hey Ander K.

1000 tak for hjælpen...
Jamen det var da så lidt.

Jeg har selv 230 V modellen af stiksaven, men var for nærig til at købe tilbehørssystaineren. Hvis du beslutter dig for at købe den, så smid gerne en lille anmeldelse ind

Med venlig hilsen

Anders

Ja men i bund og grund så tror jeg da at jeg køber den. Skal lige bruge et par dage til at overveje det.
Men inden for de næste 14 dage ved du nok mere så.
du SKAL have det ekstra med.. det giver så meget mere udnyttelse. Som udgangspunkt er der jo ikke mulighed for at vinkle den sål maskinen er født med.. Og festool.. Det er kongen.. har selv skruemaskine, støvsuger, dyksav, stiksav, høvl, domino og en masse tilbehør og der kommer mere til hele tiden.. pt er det en Kapex 120 der er i sigte, meeeen den koster sq en slat..

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Som jeg har forstået det er den med i den "dyre" kasse af de 2 links.

Har selv ind til nu kun skrue maksine. På mandag kan jeg så sige jeg har dyksav og stik sav.
Her stopper jeg ik, men som du selv siger...kroner og øre... Jeg har overvejet både støvsuger og høvl.
Den store drøm er da klart en kapex 120 som du os siger, men ja den koster kassen.

Jeg har så også kun kendt til festool i et halvt års tid.
Blev introduceret af en kammerat som har haft eget firma som havde det.
Og kunne godt lide ideen med den vinkel ting plus hjørne tingen festool har.
Så jeg købte selvfølgelig sådan en og må sige jeg er blevet facineret af at den er så kraftfuld og så let aligevel.
Deres fast fix I love it. Og ja ganske generelt er jeg blevet impuneret.
Det er mine venner også men de synes det er for dyrt hvor jeg mener hvis det holder i 15 år så er det sgu nok ik for dyrt aligevel.

Så som sagt er næste stop dyk sav og stik sav og så står den på at spare igen og så håber jeg på til forår næste år at der kommer støvsuger plus kapex.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis