Geberit indbygning, men hvordan

Hej

Ja, det er muligvis mig der er lidt tung i det, men hvordan monterer man egentlig
for og sideplader til inddækning af cisternen. Jeg mener det er da ikke sådan lige at fyre en gipsskrue ind i det blå stativ. Eller bygger men et helt skelet omkring....?

Det normale er jo at bruge vådrumsgips, men da jeg ikke har mere end 10 mm at gører godt med( den skal helst flugte med min indbyggede falstamme fra første sal) og et enkelt lag gips ikke er nok, er det så ikke en rigtig god ide at bruge noget vandfast krydsfiner, de fåes vel i 9-10 mm.


Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
stumbi.

Du skal naturligvis bruge de materiale som er beregnet til vådrum, desuden må der være en monterings vejledning med dit toilet, og følge denne uanset plads-hensyn.

Og som du selv er inde på at lave en slags forskalling til indbygnings toilettet, igen i materiale som er godkendt til vådrum.

De fysiske rammer skal passe til toilette og ikke omvendt.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Hej

Tak for svar. Hvis jeg fræser af bagvæggen så får jeg problemer med min kloak, det har jeg nemlig overvejet.

Jeg har så besluttet mig for at bruge en 9 mm østen krydsfiner, den må kunne gøre det. Det er jo trods alt ikke inde i brusekabinen mit toilet er placeret ;-)

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Hvad med en eternitplade?

Alt andet end organisk materiale.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis