Passat '95 med nykker

Nogle morgener har min gamle passat svært ved at starte. Jeg tror, det er et eller andet med strømmen. Foreløbig har jeg renset alle stik, der har med motoren at gøre, og skiftet rotor og strømfordelerdæksel. Problemet er mest udtalt, når det er lidt fugtigt i vejret - det er derfor jeg tror det er strømmen. Når bilen først har været startet, er der ingen problemer resten af dagen. Nogen bud?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej

Ja så mangler du bare at skifte tændkabler og tændrør også - så er fejlen garanteret væk.

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Tændrørerne er skiftet også, så jeg må nok krybe til det og købe nogle tændkabler. De er ellers ret nye fra '95, og har kun gået 350.000. Måske en reklamation?
Tændrørskabler skiftet, kablet mellem spolen og strømfordeler var der gnavet hul i, så mon ikke det er fejlen er?
Skrevet af egoland på 25 mar 2011 14:30
Tændrørskabler skiftet, kablet mellem spolen og strømfordeler var der gnavet hul i, så mon ikke det er fejlen er?
Nix - det var det ikke! Heri eftermiddag, varmt og tørt, var det der igen. Har bemærket, at den kan lugte lidt af benzin. Kan det være luftmængemåleren???
Det viser sig, at det er læsespolen til startspæren, der er gået i ged!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis