lav det selv

Hej

Har opdaget at når man er på lav det selv via en mail henvisning så går til log in havner man helt ude i starten på indgangen nemlig "forsiden" til lav det selv - det er ret iriterende - kan der gøres noget ved det ?

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal bare huske at sætte flueben i rubrikken om at du vil være logget på hele tiden. Det er kun dig der kan skrive fra din logside.
Skrevet af Håndværkeren på 17 mar 2011 19:16
Du skal bare huske at sætte flueben i rubrikken om at du vil være logget på hele tiden. Det er kun dig der kan skrive fra din logside.

Det ændre stadig ikke på det han siger

Er man IKKE logget ind når man trykker på link i en mail så sendes man til login siden, efter endt login bør man så sendes direkt til det topic der er henvist til i mail...

Det er hvad han siger 


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ja, det er ikke smart. Jeg har prøvet at fixe det, men indtil videre uden held. Men det er tilføjet min (halvlange) liste med ting der skal gøres og den har høj prioritet.

Mvh. AllanE
et lille tillægs spørsmål, det har intet med dene tråd at høre.
men hvorfor er det at der er nogen af medlemmerne der ikke har de der små bla kasser der angiver deres status he på LDS, så som håndværkeren, ikke der har nogen betydning er bare nysgerig,

Mvh nicolai
Det ærlige svar: Jeg ANER det ikke. Den forsvandt for Håndværkeren, da han rundede 10.000 indlæg, men det er lidt af en mysterium hvorfor. Jeg skal lige have gravet lidt mere i det, men jeg skal lige have fixet de mere graverende punkter først.

Mvh. AllanE
Annonce
AllanE : Dine egne bokse er også væk

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
ja det er jeg ret sikker på at de ikke var da jeg skrev det første for der holdt jeg musen på dem.
Skrevet af nic1205 på 17 mar 2011 22:04
ja det er jeg ret sikker på at de ikke var da jeg skrev det første for der holdt jeg musen på dem.

Har du holdt mus over de blå bokse for at se en popup eller andet der fremviser status, så er dette ikke muligt, du er nød til at trykke på profilnavn... Der kan du se hvilken "rank" en bruger har....


AllanE : Tror ikke det har noget at gøre med antal indlæg, du har under 1000 selv og dine bokse er ikke synlige...

Desuden så står der indlaeg kan du ikke skifte til "indlæg"
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Grunden til at AllanE og for den sags skyld JørgenE ikke har de fine små tubrikker der angiver hvor mange indlæg de har. Skyldes vel nok at det er dem der ejer LDS.
Og når jeg kigger har du dem heller ikke Håndværker..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis