Jeg har mistet min bilnøgle

Hej,

Jeg har mistet min bilnøgle til min corolla fra 96' og har ingen reservenøgle, så står lidt i en kattepine.

Jeg har fået nøglekoden fra Toyota, men der er åbnebart skifet nøglesystem i bilen i løbet af tiden, så den virker ikke.

Er der nogen der har input til hvad jeg kan gøre?

på forhånd tak for input.

vh.
Henrik
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg går ud fra, den er uden startspære..

Når den orginale nøglekode ikke passer, må der jo som du er inde på, være skiftet låse.

En mulighed kunne jo være, at købe et sæt låse med nøgler, på et autohug.

mvh jens
tak for input, jeg er faktisk i tvivl om der er startspære i, det var Toyota også , er der en måde jeg let kan tjekke det

Har tænkt på at få et sæt fra en hugger, men ville llige høre om der er andre løsninger, støbning af ny nøgle ud fra nøglecylindren, eller en måde at finde frem til koden til det låsesæt der sidder i
Det kan da være, en låsesmed, kan lave en nøgle ud fra, en af låsecylinderne.
Det er da  et forsøg værd, at kontakte sådan en.

Jeg ved ikke hvordan, man ser om der er startspære.

Jeg har en Corolla ee11 fra 99 der er startspære.

Hvor længe har du haft bilen? kender du den tidligere ejer, måske han stadig har en nøgle.

mvh jens
problemet hvis der er fabriks monteret start spærre så er det kodet i bilens computer og skal det laves om så bliver det rigtig dyrt .

Nu bor du jo ikke langt fra H C Ørstedsvej 1 så du kunne måske cykle der forbi og spørge.
René
Er der en af jer der ud fra årgang og model der med sikkerhed kan sige om der er startspærre i bilen

model EE100, 11 md. 2005 corolla HB

Har et billede af en lignende nøgle, hvis det kan hjælpe 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis