Konstruktiv kritik

Hej AllanE..

Har et par ting jeg syntes du bør overveje kraftigt, det giver nemlig ganske fin mening.


Når man IKKE er logget ind:

Bliv gratis medlem af LDS:
Når jeg trykker på denne funktion sendes jeg til en side hvor jeg kan oprette en bruger, hvilket er fint nok... Men siden har en "Min Profil", samt infomation om man skal være logget ind for at se sin profil... Den lampe, og de 2 linjer bør fjernes.. og så bør du ændre Min profil til "Opret profil"


---------------------------------
Blandet:

Blogs:
Den bør altså omdøbes til "Blog" hvis een blog hedder en Blogs, hvad hedder flere så ? blogsers.. (skrevet med et smil på læben)


Søgeboks:
Trykker man på den ret utydelige lup der er til højre for input boksen og man IKKE har skrevet noget, så sendes man til en tom hvid side... Kunne man ikke få en popup her der fortæller man skal huske at skrive noget..?


Breadcrumbs:
Den hænger ca en halv cm til venstre for dit forum table, og ser faktisk ikke nogen grund til den er der...


---------------------------------
Når man ER logget ind:

Forum:
Trykker man på "Forum" sendes man til "Overblik" kunne man ikke omdøbe "Overblik" til "aktivitet", for det er præcis hvad det er, den aktivitet der pt er på LDS... 

Ang den "Overblik" så gør den faktisk det samme som menu "Aktive indlæg" ude til højre i den "Gamle" menu, SÅ, min idè er flg... Få lavet en funktion der fjerner "Overblik" når man er logget ind og sender en direkt til "Forum".. 
Jeg kan sagtens se idè med den menu, men ikke at den skal være 2 steder.... Og slet ikke at den nye viser mindre infomatoin end den gamle..

Menu til højre (Gammel menu)
Du har en statisk menu med faste punker som vises på alle sider.. Det ville være ret fedt med en dropdown i "Menu" der har de samme punkter som den (Gamle menu) det ville give en fed brugervenlighed og nem tilgang..


WYSIWYG:
Har man valgt en tråd i et topic ville det være cool man ikke SKAL trykke på citat eller svar før man for vist den WYSIWYG der benyttes, den burde bare være std.. Eller lav en tab menu der kan skifte imellem std og adv editor.


Lige nu på LDS:
Kan du ikke sætte ham med Photoshop børsten til at splatte noget design ud til den "Firkant" den ser lidt træt ud
Evt de samme bokse som der er på forsiden..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Super! Tak for de gode input! Det er guld værd med konkrete forslag. Jeg vender lige tilbage med svar på de enkelte.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis