Til malermesteren!

Kære malermester.

Hvor skal man købe dit maling?

Vi skal i gang med at male vores stueetage (ca. 100 m2), og vi vil høre om det bedste maling er det man køber i Flugger eller om man sagtens kan købe ligeså god maling i fx et byggemarked. - hvis man sagtens kan købe god maling i et byggemarked, vil vi gerne høre, om der er noget du foretrækker frem for andet.

På forhånd TAK!
Kære malermester. Hvor skal man købe dit maling?... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du kunne også prøve PP mester maling hvilket er det samme som Flügger.

Med hensyn til Bilkas Tendens maling, så er det helt sikkert en god maling, men også en dyr maling. Bilka forærer jo heller ikke noget væk - det skal man ikke tro.

Rolf Brejner

Skrevet af REB på 29 mar 2014 02:07
Du kunne også prøve PP mester maling hvilket er det samme som Flügger.

Med hensyn til Bilkas Tendens maling, så er det helt sikkert en god maling, men også en dyr maling. Bilka forærer jo heller ikke noget væk - det skal man ikke tro.

Godt nok en gammel tråd du svarer på

Ja, Bilkas Tendens 1 er en god maling - og på tilbud væsentligt billigere end " mærkevarer "

I nyeste tilbudsavis koster 2 x 9l - glans 7 kr. 899,- ( incl. toning i ønsket farve ) Sidst jeg købte fik jeg de 2 spande tonet i 2 forskellige farver - uden merpris.
Det er billigt.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ja tråden er gammel - dog så du mit inlæg - underligt ikke ;-)

Ja, 899,- for 2x9 liter maling er billigt men ikke et tilbud de har fast. Når Bilka ikke har tilbud er de ikke billigst - så enkelt er det.

Rolf Brejner

Mon ikke trådstarter har fået svar på sit 3 år gamle spørgsmål. Brug energien på nyere tråde i stedet for.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Mon trådstarteren kunne være den eneste der har dette spørgsmål ?

Kunne det ikke tænkes at andre i samme situation kom forbi og søgte tråden ud ?

Brug nu jeres fantasi en smule.

Det er netop hovedesensen i at have et åbent forum, at andre i samme situation kan have gavn af at læse i denne tråd - derfor mine tilføjelser.

Rolf Brejner

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Nemlig REB!!! Lad dig ikke påvirke af andres sure opstød. Vi er mange der har stor gavn af gamle indslag og nye kommentarer til disse!!!! 

Hundefar

OG LAD MIG SÅ i den forbindelse svare i en gammel tråd, hvor de sidste (gamle) svar nu er et år gamle: Jeg sad netop og søgte på Bilka´s Tendens 1-maling på google, og blev derved ført til denne (brugbare) tråd ;-).


Med venlig hilsen

 

Lars F.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også