Tårnleje foran.

Det er sådan noget med en gummi pakning og en metalplade og et lille leje på min felicia. Men hvad må der være af slør.

Det er jo ikke noget er der 100% fikseret så vidt jeg kan se.

Hvordan checkes de.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Når du har checket dæktryk, styre og bærekugler, ingen mislyde fra hjullejer og bilen stadig trækker til den ene side, specielt hvis du f.x drejer skarpt til høøjre og bilen derefter trækker til højre, så vil min mistanke retter sig mod tårnlejerne
Der må ikke være slør i denne indretning. Hvis det slører har du ikke styr på camber og caster og bilen vil trække skævt.
Det svarer til at der er slør i øverste bærekugle i et ordentligt hjulophæng, og det synes synsfætteren ikke om.
Til en Ford, koster det ikke meget, men man ved jo ikke når det handler om VW/Skoda.

Med venlig hilsen
ktm

Koster ikke alverden, koster mere i porto.

Men det skide fjederben skal så af igen.

Der er altid lyde fra en gammel bil.
Som jeg plejer at sige. Antallet af forskellige lyde er konstant. Når man har fjernet een, får man en ny.

Det var min kære mekaniker der på påpegede det. Men næsten alt andet hvad han sagde var crap, så jeg ved ikke om jeg skal tage ham seriøst, de er blevet nogle rigtige sælgere syntes jeg, det er fint med et højt service niveau, men at skifte dele ud der er ok, er ikke ok.

Bilen har ingen af de fejl i beskriver. Det har den haft engang, men det har jeg lavet.

Jeg skiftede selv lejet i sommer, men ikke gummianordningen.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis