Garageport

Er der nogen af jer der kender en god og billig leverandør af garageporte?

Jeg vil helst have en isoleret ledhejseport med automatik, den skal være 2400 mm bred og ca 2000 mm høj, indvendig loftshøjde er 2200 mm, der er træbeklædning over porten, så højden er ikke kritisk.

Jeg bor mellem Skanderborg og Århus.

Med venlig hilsen

Aksel






9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lindab og Crawford.

Lindab er i øjeblikket ved at lave en billig løsning sammen med bygma, på en std. garageport. Prøv at høre din lokale bygma.
portkompagniet.dk

Steen
hvad skulle du give for den ?og er du tilfreds?
Skrevet af akselj på 15 mar 2011 18:16

Er der nogen af jer der kender en god og billig leverandør af garageporte?

Jeg vil helst have en isoleret ledhejseport med automatik, den skal være 2400 mm bred og ca 2000 mm høj, indvendig loftshøjde er 2200 mm, der er træbeklædning over porten, så højden er ikke kritisk.

Jeg bor mellem Skanderborg og Århus.

Med venlig hilsen

Aksel







et rigtig godt og billigt bud, ville være at følge denne auktion.

http://damb2b.dk/auctioncatalog/218

nummer 380 er i hvertfald i nærheden af det du søger evt auktion 240, ellers må kigge igennem om der skulle være andet.

Der kører også en auktion med en masse forskellig porte, men det er på sjælland.

Bare så der ingen tvivl er, jeg har ingen kommerciel interesse i dette firma/auktion
Jeg gav 15000 for porten monteret, og de afmonterede den gamle.
Porten er 250 x 200, 20 mm. isolering, deres porte er produceret i Dortmund.
En af de ting ved denne port der tiltalte mig er at motoren ikke sidder ude midt på loftet, den sidder i den ene sideskinnne.

Jeg har kun 2,2 m loftshøjde i garagen, så man får let følelsen af at ramme hovedet imod.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis