Smag beton din lille lort

Jeg er lige nødt til at dele denne video med Jer.

http://www.liveleak.com/view?i=6e9_1300102958 

Desværre, bliver offeret smidt ud efterfølgende, så vidt jeg kan forstå af kommentarerne.

Synes egentlig det er helt okay, den lille lort får lov til at smage beton! Det var så heldigt at offeret ikke knækkede nakken på den lille lort.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Helt enig Jacko, godt den lille møgunge fik lov at smage af egen medicin, mon ikke han tænker sig om inden han næste gang overvejer at moppe en anden.
Ja, der er lidt bibelske over det. Goliats hævn... Eller noget

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Kontant afregning.Helt fint,han havde selv bestilt det.

Med venlig hilsen,Leif , Esbjerg.

Gør ikke idag , hvad du kan få andre til i morgen..............

Det er jo i grunden et resultat af dårlig kommunikation.

Den store dreng har aldrig kommunikeret at han ikke gad blive mobbet, så den lille splejs tror han uden fare kan hævde sig og spille stærk.

Pludselig fungerer kommunikationen!
Helt utvetydigt!
Vile, det ved vi jo ikke noget om.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Nej, det er rigtigt nok.

Nu talte jeg bare ud fra egen erfaring.
Jeg har altid været et besindigt gemyt, og det er sket, at det har ført til misforståelser mht. hvad andre kunne (turde) tillade sig.
@Vile: Er du et besindigt gemyt?
Så synes jeg det er sjovt at du har valgt, måske, verdens vildeste viking, til profilbillede :-)

Og med Hagars vise ord: "Det gælder om at glæde sig over de ting man har. Medmindre man er Viking, naturligvis. Så kan man også glæde sig over de ting de andre har!!"


Mht. filmen, findes der flere af dem på nettet. Bl.a. en med en gammel vietnamveteran, der bliver pisset lidt på af en yngre gut...


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis