Maling af kældergulv

Jeg har et mindre kælderrum (25 m2), hvor jeg skal have gjort noget ved det rå betongulv. Jeg påtænekr at male det, og da der er nogen fugtopstigning nedefra skal det naturligvis være diffussionsåben maling. Mange anbefaler epoxy, men som jeg kan se det, er det noget giftigt stads, som kræver fagfolk. Er der nogen herinde, som har erfaring med alternativer fx. Flüggers diffussionsåbne akrylgulvmaling?
Jeg har et mindre kælderrum (25 m2), hvor jeg skal... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ved godt denne tråd er noget gammel efterhånden og trådstarter nok har fået klaret sit problem med sit gulv Men idag ka man godt få vandbaseret epoxymaling som er diffussiousåben, og ikke noget giftigt stads, som almindelig epoxy heller ikke er. Epoxy bliver først til noget giftigt stads når man blander opløsningsmidler i.

Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

Epoxymanden skrev den 22-08-2011 22:04:47

Ved godt denne tråd er noget gammel efterhånden og trådstarter nok har fået klaret sit problem med sit gulv Men idag ka man godt få vandbaseret epoxymaling som er diffussiousåben, og ikke noget giftigt stads, som almindelig epoxy heller ikke er. Epoxy bliver først til noget giftigt stads når man blander opløsningsmidler i.

Hej Epoxymand, hvad hvilken diffusionsåben vandbaseret epoxymaling kunne det være, f.eks.?

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også