Hamrende flot ny LDS...

Hej.

Jeg har ikke været så meget på her i den seneste tid, familie, bil og andet har krævet mere opmærksomhed...

Så logger man ind - og ser at hele lortet har fået nyt design

Men det er dæleme blevet flot

Man skal lige vænne sig til et par nye tastetryk, det kan jeg sagtens leve med - jeg er selv systemudvikler, og står overfor den slags udfordringer hver dag.

Så - rigtig godt gået, familien E. Der er sikkert en masse små bugs, som vi finder henad vejen, men overordnet er det i den grad OK. Thumbs up

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
aaaaaaaargggghhhh

Er ski ikke helt enig , den gamle side var da pænere sat op og med et bedre design
Syntes den nye virker lidt forvirrende og lidt skoleklasse agtigt............ Men måske det blir en vane sag

Tim  
 
Tak for ordene, albino! Det er rart at høre - og ja, der er masser af småfejl og justeringer, som skal fixes.

Jeg er ved at færdiggøre en ny blogsektion...så snart den er klar, kan I læse meget mere om opgraderingen, de nye funktioner og planerne for den næste tid.

Svalebo: Der er flere andre, der siger som dig - bare rolig, jeg er sikker på, at I nok skal blive glade for den nye version. Jeg fik samme kommentarer for nogle år siden, da vi skiftede til den forrige version.


Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE på 13 mar 2011 22:27
Tak for ordene, albino! Det er rart at høre - og ja, der er masser af småfejl og justeringer, som skal fixes.

Jeg er ved at færdiggøre en ny blogsektion...så snart den er klar, kan I læse meget mere om opgraderingen, de nye funktioner og planerne for den næste tid.

Svalebo: Der er flere andre, der siger som dig - bare rolig, jeg er sikker på, at I nok skal blive glade for den nye version. Jeg fik samme kommentarer for nogle år siden, da vi skiftede til den forrige version.


Allan, derfor er det stadig ikke pænt at kalde det en "opgradering" når mange af funktionerne er NEDgraderet

men ja, fin CSS

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis