Multi 280 hæftemørtel?

Hej GDS.  Jeg har lige fået sandblæst ,mit kalkede hus. Så det er klar til filts/vandskuring i løbet af forår/sommer. Men jeg kan se at der stadig, sidder nogle rester/antydninger af gammel kalk, i dybe fuger og nogle kanter mm. visse steder også på overfladen af stenen. Det er et ret tyndt lag kalk der sidder tilbage, men det sidder forbandet godt fast!. Jeg havde tænkt mig, at bruge Webers multi280 mørtel at pudse i. Kan det hæfte på det???
Ville meget nødig, til at skulle igang manuelt,med stålbørste osv. for at få det sidste af.

MVH.NLA
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Multi 280 kan hæfte på glatte badeværelsesfliser, så mon ikke?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Multi 280 hæftemørtel, kan hæfte på maling, fliser, kalk og meget mere. Men personligt synes jeg den er lidt grovkornet, "Marlon hæftemørtel fin"  ligner alm. vandskuring, og så er den billigere end Multi 280. Har gode erfaringer med både Marlon og Multi 280.
Har pudset mit hus med multi 280 og det er en genial mørtel. Det hæfter også utroligt godt på bukser

 Blikkenslager ved

www.brixgaard.dk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også