vaskemaskine bliver ved med at lukke vand ind.

Hej. Har en vaskemaskin af mærket baumnecht´som bliver ved med at lukke vand ind. Maskine skriver i displayet at de er en sense alarm. vandhane lukket. Det kan jeg ikke få til at passe når vandet fiser ind. Har renset og rengjort det som jeg nu kan finde ud af
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det må være den censor der skal stoppe vandtilførslen det er galt med, det kan også være din magnet ventil der ikke kan lukke rigtigt på grund af urenhedder i ventilen.
Har renset den magnet ventil. Den lukker ikke vand hvis jeg tager strømmen. Må se om jeg kan finde den censor og gøre den ren. Er sku lidt på herrens mark når jeg tager låget af maskinen
Prøv at rense trykkammeret det sidder bag på tromlen nærved varmelegemet i en gummibøsning. Det er en lille transparent eler hvid beholder og der sidder en gummislange på som går ned til niveau kontrollen. Tror det vil afhjælpe problemet! det er en typisk bauknect fejl. Renses med rigeligt vand og evt. trykluft. Glæder os til at høre om det er succes

Det fikser jeg...
Skrevet af elmichael på 13 mar 2011 10:44
Prøv at rense trykkammeret det sidder bag på tromlen nærved varmelegemet i en gummibøsning. Det er en lille transparent eler hvid beholder og der sidder en gummislange på som går ned til niveau kontrollen. Tror det vil afhjælpe problemet! det er en typisk bauknect fejl. Renses med rigeligt vand og evt. trykluft. Glæder os til at høre om det er succes


Det sidder så normalt foran på en Bauknecht

Men ellers enig - der er nok stoppet af slam.. helt almindelig fejl på dem..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

>> kamb. Ja det er også rigtigt! havde jeg helt glemt det er ved at være lang tid siden jeg lavede hvidevare service.

Det fikser jeg...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis