+levering?

Hvad inkluderer levering hos autoforhandler.
Min kammerat skulle købe en bil ,han stiller dette spørgsmål?
Hvad inkluderer levering hos autoforhandler. Min... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
I 60`erne skulle makanikeren skrue højre sidespejl på, sætte navkapsler på, montere tre-punktsseler, pille plastic af sæderne, gå bilens mekanik igennem, efterfylde olie, hente nr. plade på motorkontoret og montere. Det kaldte vi levering på slutsedlen. den Lille linie er aldrig slettet. Derimod mangler der altid 1/2 liter olie på en ny bil.
Herude kom der en handelsmand ind til Volvo forhandler. Den type som har pung fyldt med kontanter, men ellers ser lidt luset ud.
Der blev spurgt om hvordan den skulle financeres.
"Lad mig se" sagde han " om i kan fylde den op med benzin lige så hurtig som jeg kan betale den - - - kontant"

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det er en lille (skjult) fortjeneste, da de næsten intet tjener på en ny bil. Det er også derfor de gerne vil sælge undervognsbehandlet, vinterdæk, finansiering osv. Det er DER de tjener pengene.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Det jeg synes er værre i nutidens bilreklamer, Er det der med "33-50000 kr  ekstraudstyr, uden merpris"...

- Altså når modellen (uanset hvilken) slet ikke kan fås, disse 33-50.000 kr billigere, nåeee, nej det ville jo være selvmodsigende at kalde det "uden merpris så" ;)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis