LDS er opgraderet!

Endelig er jeg færdig med den nye version af LDS og sitet er blevet opgraderet.

Der er sket meget! Nyt design, som jeg håber I synes om! Hele den bagvedliggende platform blevet kraftigt opgraderet og vi har købt ny server, som gerne skulle give lidt mere smæk på.

Jeg vender tilbage lidt senere med en mere uddybende beskrivelse af det nye.

Mvh. AllanE
77 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja undskyld jeg siger det
men det er jo et stort tilbageskridt mht design
den er meget rodet i forhold til den gamle og ikke særlig køn
personligt vil det dessvære nok føre til at man ikke gider bruge nær så meget tid herinde

det er min personlige mening
Det her mener du ikke seriøst Allan, det var dog noget af det skrækkeligste du længe har lavet, hva faen har du indtaget i går aftes, det må have været noget meget usundt Må vi så lige få vores "gamle" LDS. tilbage. Altså det fra den 11/4-11 og bagud.
Det skete godt nok glidende Allan E.

På nær forum og overblik burde byttes om syntes jeg ikke at kunne se de store forskelle. Min Beager avatar er dog blevet til en tamagochi, det giver larm men det ved jeg for tidligere at det skal du nok få på plads.

Ærgeligt at siden skal være så propfuld af reklamer. Men jeg ved hvad strøm og servere koster, så det er okay,

Det er okay bredker at du bruger mindre tid her, bare du ikke undlader at svare på MINE spørgsmål, og nu mangler jeg lige en smily. Jeg ville have valgt, en gul mand med slikpind, klap for øjet, hul i den dene fortand, skaldet, og med dårlig ånde, klik....

MVH -

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
nye version af LDS og sitet er blevet opgraderet
Endlig  det er på tide
Det er FLOT   FLOT
Det må jeg sige, hvis det er en total overflytning og fornyelse i øvrigt, så er det dælme gået glat. Til lykke med det.

Nu kan man oven i købet skifte sin avartar!! 

Bredker og Håndværker Vil I virkelig påstå, at I er dummere end mig??? Nej vel!! Nu må I lige tage Jer sammen!! 

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Hej AllanE..
Dejligt der sker noget nyt.. vi skal nok lige vende os til det, men vi er her jo ikke "kun" p.g.a design.. og selvfølgelig er vi alle glade for det kæmpe arbejde du/I udfører.. så tak for det :- )
Mvh Jan J
Umiddelbart synes jeg det nye design er rodet.
Uheldigt, at vi går fra noget som var overskueligt, til noget som ligner noget roderi.

Det værste der findes er forandring der foretages, for forandringens skyld.
Nytænkning ser jeg desværre ikke meget af på det nye LDS... undskyld mig, men det ser vist en ommer AllanE... Og hvad pokker blev der af den bedre funktionalitet, hvad angår gallerierne... jeg skal stadig lede flere hundrede igennem for at finde mine gallerier og se om folk har kommenteret på dem, så man kan svare dem...

Min, efter egen opfattelse, fantastiske roterende Smiley, kan ikke længere rotere... det har den ellers gjort på LDS i næsten 10 år... vorherre bevares!

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Det er okay bredker at du bruger mindre tid her, bare du ikke undlader at svare på MINE spørgsmål, og nu mangler jeg lige en smily. Jeg ville have valgt, en gul mand med slikpind, klap for øjet, hul i den dene fortand, skaldet, og med dårlig ånde, klik....

peterr>>>hvorfor vil du lige have en der ligner mig (GH)


ja der går jo nok et stykke tid før vi vænner os til det nye design,

men, vi er vanedyr, og vi vænner os til det med tiden

der er jo også nogle fremskridt, f.eks. med avatar,

så skal vi bare finde et billede der kan være der

dem jeg har prøvet at uploade kunne ikke bruges

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Hej Allan.Jeg syntes siden er blevet rigtig fin, med mange gode detaljer, rigtig flot arbejde.

Mvh Nicolai
Der er yderligere 67 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis