LDS er opgraderet!

Endelig er jeg færdig med den nye version af LDS og sitet er blevet opgraderet.

Der er sket meget! Nyt design, som jeg håber I synes om! Hele den bagvedliggende platform blevet kraftigt opgraderet og vi har købt ny server, som gerne skulle give lidt mere smæk på.

Jeg vender tilbage lidt senere med en mere uddybende beskrivelse af det nye.

Mvh. AllanE
Endelig er jeg færdig med den nye version af LDS... Vis hele indlægget
77 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Yep, jeg kan ALT...i hvert fald alt hvad småungerne giver mig tid til :o)

Jeg kan godt se at galleriet laver dét nummer i IE9. Kigger lige på hvordan jeg kan løse det.

Jeg er også enig i, at "Mine gallerier" er en god ide. Regner med at kunne lave det som et faneblad på brugerprofilen - på den måde kan man også se hvad andre har lavet af gallerier.

Mvh. AllanE
Generelt en god opgradering, selvom der ikke funktionsmæssigt er de store forskelle i de ting som jeg anvender på siden.

Dog skal som tidligere skrevet "bladre-funktionen" i galleriet gerne tilbage.

Det er rart at man ikke skal klikke på "tilbageknappen" 2-3 gange når man har posted et indlæg. Et klik og man er tilbage hvor man var før. Rart!

Det med oversigt og Forum,- ja man skal komme direkte til forum. Så kan dem der vil se en oversigt evt klikke på den fane.

Jeg synes at det at få en mail ved svar skal være et tilvalg, og ikke noget man skal vælge fra. Jeg bliver pænt irreteret når jeg en gang imellem glemmer at vælge det fra,- og det så vælter ind med mails ved svar. Jeg tjekker alligevel næsten dagligt LDS og vælger bare "ulæste indlæg", og så kommer evt svar i et forum jeg har indlæg i også frem.


Tak for det store arbejde med siden,- Det er et super forum

mvh jan
Omvendt er jeg mega glad for de mails...
Jeg gider ikke at læse om tomatplantelus og "HJÆLP min puck maxi kan ikke starte, hvad er der galt indlæg"

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Nu ikke så negativ, GROM. Det kan jo være, at der fjæler sig en ny og spændende verden for dig bag et sådant råb om hjælp!!

Jeg læser da også om kuttere, som jeg ikke har den fjerneste forstand på, men får da hen ad vejen indsigt i den verden også. Nu ved jeg f.eks. at nogle kuttere arbejder med motorer og andre med klude!

Med venlig hilsen
ktm

 

Øhh det er ikke en overskrift jeg henviser til... men indlægget..
Især knallert tråde vrimler med totalt info løse spørgsmål..

Min pointe var at det er rart at få besked fra de tråde jeg har skrevet i.. uden at skulle lede efter dem..
En funktion jeg savner rigtigt meget i galleriet..
*Der bliver aldrig svaret på noget der, for "ejeren" aner ikke at der bliver spurgt og kommenteret i hans billeder.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Jeg skrev ikke at muligheden for at få mails skulle fjernes, men at jeg synes det er irreterende at fluebenet allerede er sat i boxen "send mig en email ved nye indlæg i denne tråd".
Det er meget normalt at man skal vælge sådan noget til, og ikke vælge det fra (fjerne fluebenet)

mvh Jan

PS har husket at fjerne fluebenet denne gang
Hvis man er sikker på, at man ikke vil have mails som påmindelse, så er min løsning, at jeg blot angiver en ikke-eksisterende mail-adresse under profilen.

Jeg var også i den tidligere version stærkt irriteret over de mails, når jeg havde glemt at fjerne fluebenet.
Skrevet af jancar på 18 mar 2011 14:25
Jeg skrev ikke at muligheden for at få mails skulle fjernes, men at jeg synes det er irreterende at fluebenet allerede er sat i boxen "send mig en email ved nye indlæg i denne tråd".
Det er meget normalt at man skal vælge sådan noget til, og ikke vælge det fra (fjerne fluebenet)

mvh Jan

PS har husket at fjerne fluebenet denne gang

De fleste steder jeg har skrevet er fluebenet altid på....
Har også oplevet at man i sin profil kunne bestemme om man ville have fluebenet prefix'et

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

når man er i glalleri og klikker på "tilbageknappen" så kommer der nogen gange bare en side med en fejlmelding

mvh jan
Der er yderligere 17 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis