3 ens tilbud på vinduer. Hvem ville i vælge?

Hej,

Jeg har fået tilbud på vinduer til nybyggeri fra KPK, Rationel Auraplus samt velfac.

Tilbuddene er stort set enslydende. Jeg synes Velfac har de pæneste karme.

Men hvem laver det bedste produkt af de 3 firmaer?

PFT

Mvh Asger

18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske du bør gøre rede for hvilke specifikke modeller de enkelte firmaer tilbyder....

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Den med 3 lags glas naturligvis.
Hvergang du kikker på den vil du fornøje dig over den gode U-værdi. Og glemme alt om karmenes udseende.
Rationel laver efter min mening det ringeste vindue af de 3 producenter, men også den bedste isolerende.

Hvorfor har du ikke efterspurgt de andre om 3 lag glas i tilbuddet ?

Ved da at bla. KPK også kan levere med 3 lag glas.
Velfac 3 lags kommer først i slutningen af 2011. Og jeg troede egentlig ikke KPK lavede 3 lags. Men det ku da være jeg skulle høre dem om 3 lags.

Jeg har godt læst din og andres mening om Rationel herinde. Men hvad så med Velfac overfor KPK? Hvem af dem laver de bedste vinduer?
Annonce
Troede det nye fede på Velfac hed Helo eller har jeg misforstået noget der??

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Jamen det gør det også. Det lyder også bedre end Velfac 3 lags.
Måske har jeg misset noget men Helo er da deres nye sag med kompositmateriale i rammen sådan at de her 10 år senere endelig er kommet af med deres massive kuldebro fra den udvendige alu-del - men det har da intet at gøre med at udfylde tomrummet med en 3lags rude istedet for en 2lags rude (for det kan de da alle finde ud af!).!

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Skrevet af asger123456 på 11 mar 2011 21:56
Velfac 3 lags kommer først i slutningen af 2011. Og jeg troede egentlig ikke KPK lavede 3 lags. Men det ku da være jeg skulle høre dem om 3 lags.

Jeg har godt læst din og andres mening om Rationel herinde. Men hvad så med Velfac overfor KPK? Hvem af dem laver de bedste vinduer?

Jo da, man skal bare spørge efter det.

Umiddelbart ville jeg mene at Velfac nok har lidt mere erfaring med alu-træ kombinationen, men ville forvente at prisen ville være bedre på KPK.
Øøøøøøøøøøh...

Pas! Men Velfacs u værdier på 2 lags glas ser ok ud.
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis