3 ens tilbud på vinduer. Hvem ville i vælge?

Hej,

Jeg har fået tilbud på vinduer til nybyggeri fra KPK, Rationel Auraplus samt velfac.

Tilbuddene er stort set enslydende. Jeg synes Velfac har de pæneste karme.

Men hvem laver det bedste produkt af de 3 firmaer?

PFT

Mvh Asger

Hej, Jeg har fået tilbud på vinduer til nybyggeri... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
@ Koludabyg
Ja, det forventede jeg også. Jeg havde også afskrevet Velfac da jeg så deres vejl. priser. Men jeg snakkede med en forhandler og fortalte prisen på de tilbud jeg havde fået fra Rationel og KPK, og så stak han dem med et par tusind kroner.
Utroligt, velfac plejer eller ikke at give så meget på deres priser..

Men vil du have et endnu bedre isolerende vindue, så er der jo også combi-vinduet der er værd at overveje, men er også pga. deres komposit opbygning et dyrere produkt.
Skrevet af Koludabyg på 11 mar 2011 22:48
Utroligt, velfac plejer eller ikke at give så meget på deres priser..

Ja - men de var jo også nødt til at gøre noget drastisk - deres image har fået nogle alvorlige ridser de seneste år ifm deres måde at behandle alle dem der troede de købte det bedste men "fik skimmelsvamp istedet".

Nu er de så på banen med bedste u-værdi for hele vinduet målt med samme type glas imod andre producenter - og tilsyneladende villig til at matche priser mod de andre for også at få det solgt.

Det ligner et meget aggressivt forsøg på at tilbageerobre markedsandele.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Helt enig.

Som sikkert også skal vise sig at være den rette fremgangsmåde her hvor vi tager de nye energirammer i brug.

Ingen tvivl om at velfac´s ry aldrig har været dårligere, pga. alt den negative omtale de bla. har fået via diverse forbruger programmer, så de skal til at overbevise folk om deres plads på markedet igen, og her har prisen selvfølgelig også en indflydelse, de kommer aldrig ind på markedet igen, ved at være den dyreste længere.
Rationel får lavet en hel del af deres i Polen, og det er altså ikke noget at råbe hurra over.

KPK bliver IKKE produceret i polen, der ved jeg da.

Og nej, det er ikke nødvendigvis billigere fra producenten bare fordi det produceres i polen mod her i landet, så ville rationel faktisk være billigere end KPK hvilket ikke er tilfældet.

Om velfac får deres vinduer produceret i polen ved jeg ikke, men det er da sikkert til at finde ud af.
har netop fået monteret rationel. Er ikke tilfreds med dem, idet glassene ikke er pudset ordentlig i hulrummet. I solskin er der meget tydelige striber, og det mener jeg ikke et firma som rationel bør lægge navn til.
Har du så reklameret over det... ?

For der er jo ingen tvivl om at de så må bytte ruderne til nye.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis