farve til lysestager

hej ander ikk hvor jeg skal smide tråden herinde, men nogen der ved om almindelig sprayfarve kan holde på en metallanterne til fyrfadslys

skal bruge lilla og turkis farve
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Da ser det da ud til at du har ramt plet, men pas på at du ikke helt taber tråden
Ja almindelig spraymaling egner sig fortrinligt til fyrfads lanterner, ! Godt nok nogle heftige farver du der vil have
tja det er mørkelilla og en turkis farve jev vil lege med. vi har sort stofsofa i stuen og lyse grå vægge i alle rum. for at lysne/ peppe lidt op, kunne jeg så male nogen ting i friske farver. har selv lavet 4 billeder til stuen. 2 sæt i lilla og turkis og kunne være fedt også at lave noget i køkkenet. men du menr godt de kan tåle varmeudviklingen. så det er bare at affedte, matslibe affedte og male 2 lag og så et eller to lag grunder
Hvad mener du lige med varme udvikling, de skal helst ikke over 60 + grader.
de sidste to lag er selvfølgelig lak. nej ,em sådan fyrfadslys bliver da pænt varmt ikk???
Skrevet af michael80 på 12 mar 2011 08:23
de sidste to lag er selvfølgelig lak. nej ,em sådan fyrfadslys bliver da pænt varmt ikk???
Forhåbentlig ikke varmere end du kan flytte med den, og nej du behøver ikke lak når du bruger rigtig maling på oliebase.

I går i "Herre i eget hus" på tv2 brugte de også nogle heftige PANG farver til at male pigens lysestager! Smagfuldt ville jeg ikke kalde det, men smag er jo heldigvis forskelligt 

Find det bedste og billigste minicruise på Minicruise-guide.dk. Læs også om de sjove Friv spil.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også