min bil ryster

Jeg er ny herinde, da jeg sad og googlede om andre kende til samme problem.

Jeg har en golf sportline. Når jeg fek. kører på motorvejen 130 km/t, med konstant fart, begynder den at ryste.
Jeg kan ikke høre noget men mærke det i sædet. Det kommer og går, kommer og går, med et par sek. mellemrum.

Er der nogen der kan hjælpe med hvad det mon kan være?

Hilsen Mijanne

Jeg er ny herinde, da jeg sad og googlede om andre... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror at du har et dæk der er i stykker i karkassen,om dækkene er nye eller ej så kan der sagtens være noget der.

En erfaren dækmand kan spotte det i mønstret/faconen lige på stedet når den hænger på liften og kan rotere hjulene frit.

Du kan tage et hjørne af gangen med din donkraft,op med bilen og roter hjulet rundt,når du kigger på dæksiderne;slidbanen må det ikke "hoppe".
Det er så ikke verdens bedste test for er dæksiderne svage er de nogen gange runde og ser fine ud når du drejer rundt,men på vejen og oppe i fart er det en anden sag.

Men det skader da ikke og kigge.

Trækakslerne tror jeg ikke på medmindre du har støj når du drejer om hjørner i byen osv.

 Mvh Henrik

Der er bare nogle gange, man kan komme ud for at visse biler kan præstere disse rullende ræsonanser, uden det er til at give en fornuftig forklaring på fænomenet.

Jeg har undertiden måttet give op. En kollega udbedrede en trafiskade på et tidspunkt på en vogn, der led af dette problem. Efter skadesudbedringen var problemet væk.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis