Rensning af karburator?

Hej alle sammen, jeg har et lille problem som jeg håber i kan hjælpe mig med

Jeg har en giantco stealth 30km/t som jeg har kørt rundt på i et stykke tid nu, men den er begyndt ikke at tage fat første gang man giver gas, der går lige 2-3 sekunder før den overhoved reagerer på at den nu skal igang igen. Jeg har talt med et par venner om det og de sagde at det kunne være karburatoren som var fyldt med møg og skidt så mit spørgsmål lyder på hvordan jeg kan rense min karburator? 

Eller fejler den noget andet? 

-Håber virkelig der er nogen som vil hjælpe mig, det er lidt træls at den ikke tager fat førstegang, især efter et lille sving  

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du piller den af, skiller den ad og renser den ved at blæse luft igennem dyserne. Så enkelt er det ! Rens også det lille filter der sidder ved bezinhanen. Men inden du når så langt, så prøv at købe et nyt tændrør til den, jeg tror nemlig det er der fejlen ligger.
Jeg ved ikke om de har noget sådant på www.scootergrisen.dk  men du kan da prøve at spørge  Ellers må du tage billeder for hver del du tager af, så et det blot at følge billederne baglæns når den skal samles. Dyserne der som rgel er lavet af messing, skal du ikke skrue på kun blæse noget luft igennem. Heller ikke noget med at stikke en ståltråd op i dem !!
Det lyder indviklet alt det der :S
Det er lige så let som at klø sig i R.... bare dine arme er lange nok
Hahaha
Jeg finder nok ud af det
Men tak for hjælpen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis