Gøre dør hul større

Hej.

Jeg skal snart i gang med at støbe nye gulve i vores 3 stuer. I mellem stuerne er der døre (Sjovt nok) Den ene er dobbelt med massere plads. Den anden er enkelt.

Efter gulvene er støbte skal der laves "falsk" væge hvor i der skal laves dobbelte skydedøre. Men under udgravningen vil jeg godt have plads til en motorbør samt en lille mini graver. Der findes et vindue der går ned til jorden og er over 1 meter bredt så det er ikke noget problem at få noget ind der. Og igennem dobbelt døren går det også fint.

Men til den sidste stue er der altså ikke plads, og da hullet alligevel skal gøres større kan jeg lige så godt gøre det fra starten.

Men hvordan? Er det bare at skære nogen cm af i hver side eller skal der en ståltegn sættes ind over først? Jeg går ud fra væggen er mere eller mindre bærende

På forhånd tak.
Hej. Jeg skal snart i gang med at støbe nye gulve... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kan være jeg alligevel skal have fat i en mure til jobbet, Havde håbet det var en lille let opgave. Men slå huller og sætte soldater osv. virker ikke som en mure begynder opgave, når også huset skal blive stående bagefter

1000 tak for hjælpen alle sammen.
Nej der er sikkert lidt mere i det end det, specielt hvis det viser sig at det er en bærende væg.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis