Få pris på jordvarmeanlæg

På vores nye site:


har vi lagt en beregner, hvor man kan se, hvor meget det koster at få installeret et jordvarmeanlæg. Vi har lavet den i samarbejde med professionelle installatører rundt omkring i landet.

Hvad er næste skridt for os. Hvilke ting ville I gerne have beregnet?

Skal vi lave en sammenligningsside, hvor man kan se hvordan de enkelte anlæg virker?

Send os lidt om jeres erfaringer med gør det selv anlæg i forhold til at få det lavet professionelt. Virkede det når I lavede det selv? Er det svært?

Tak for jeres input

Morten Matras

Se hvad det koster at få lidt hjælp til dit projekt på:

www.varmeregner.dk

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Godt at lægge sine æg i flre kurve, så mistes de ikke på en gang.

Din beregner er blevet dømt uegnet på heatpump.dk , og dit link er fjernet pga kundefishing. Tror du den er mere egnet her end på det andet site?

Jeg tillader mig hermed at cirerer min egen kommentar fra heatpump.dk:

Lige en lille kommentar fra en købers side:
Som kunde, der har bestemt mig for at skulle have varmepumpe til mit nye hus kan jeg kun give Hamselv og Sydkøl helt ret.
Havde jeg baseret min beslutning på diverse primitive beregneres og typehussælgeres priser og data havde jeg lagt mig selv i selen til en stak overraskelser og grimme skuffelser. Heldigvis har jeg selv lidt forstand på thermodynamik og har søgt info både hos rigtige varmepumpesælgere, producenter og bl.a. også her på siden.
Jeg er sikker på, at det har givet mig et noget bedre beslutningsgrundlag, og ikke mindst lært mig nogle af de væsentlige spørgsmål (kritiske) der skal stilles inden beslutningen blev taget.

Chr
Citat slut.

Skulle nogen have lyst til at se proff varmepumpefolks opfattelse af beregneren lægger jeg hermed et link:
Kommentarer til beregneren

Chr



Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.


Indtast din adresse og telefonnummer for at kunne beregne prisen.

Og så bling - så bliver man sku ringet op i stedet!

http://www.markedsforingsloven.dk/

Godt man altid knalder fiktivt ind.

 

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis