Flash (Youtube)

Hej,

Jeg har fået et lidt mystisk problem..

Jeg kan ikke se videoer på youtube mere, der er blot en hvid skærm, men lyden kører fint..
Men hvis jeg er på f.eks. facebook, hvor der er en youtube film, så kan jeg se den på facebooksiden, men klikker jeg over på youtube, så er der kun hvid blank skærm..

Fejlen er opstået "overnight" - altså uden at jeg umiddelbart har ændret på noget ??

Jeg har opdateret Adobe Flash, i håb om det hjalp, men ak nej..

Nogen bud ?

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Update..

Kan sagtens se flash film på andre sites.. kun Youtube er død..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Youtube er ikke flash.

Det er sikkert en opdatering af die media player der har sneget sig ind. Altså et codec problem på din pc.

Prøv at lægge en af de store codec pakker ind, så burde de blive løst, ellers kr et restore point fra et par dage siden.

Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

Det er ikke et codec problem... hvilken browser benytter du ?

Prøv evt med Google Chrome

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af jjdenmark på 07 mar 2011 00:59
Youtube er ikke flash.

Det er sikkert en opdatering af die media player der har sneget sig ind. Altså et codec problem på din pc.

Prøv at lægge en af de store codec pakker ind, så burde de blive løst, ellers kr et restore point fra et par dage siden.


Nå ? - Når jeg højreklikker på den blanke skærm får jeg ellers Flash mulighederne, men det er jo så nok det der er problemet..

Og Youtube anbefaler også at opgradere flash..


 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Skrevet af mkh på 07 mar 2011 13:43
Det er ikke et codec problem... hvilken browser benytter du ?

Prøv evt med Google Chrome



MS explorer..  Kan ikke lige huske version, jeg sidder på arbejde nu..

Har ikké umiddelbart lyst til at skifte, af flere årsager..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Annonce
SÅ vælg at afspille dine youtube klip i html5

Eller opgrade din flash? (Som er noget langsomt bræk der kan sløve en hver hjemmesiden ned....)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Se der lærte jeg jo noget nyt.

Det er simpelthen en flashbaseret afspiller som browseren benytter.

Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

Nej, ikke direkt, den benytter det den bliver tildelt af youtubes server... og flash er noget bras, sagt ligeud... HTML5 er vejen frem

Youtube har kørt en beta test på dette længe og mange af de klips der ligger på deres side er allerede converted til html5 da det er hurtigere, men det handler også om at have en browser der kan afvikle den teknologi der bliver benyttet serverside... og der er IE altså noget tis (Internet Explorer)

Google Chrome er pt den browser der afvikler både javascript og flash hurtigst....

Jeg fjernede flash totalt fra min computer, og tada så holdt min blæser sørme op med at køre det kan man tænke lidt over

(Ja kan nemt overleve en side uden flash, så slipper man også for en masse reklamer og fis... kommer for at se indhold på en side, ikke læse reklamer....)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af mkh på 07 mar 2011 15:44
SÅ vælg at afspille dine youtube klip i html5

Eller opgrade din flash? (Som er noget langsomt bræk der kan sløve en hver hjemmesiden ned....)
Super - og hvordan sætter jeg den så til det ?


 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Skrevet af kamb på 07 mar 2011 16:46
Super - og hvordan sætter jeg den så til det ?


Der er lidt info her..

http://www.youtube.com/html5


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis