tilskud til efterisolering af loft

nogle der ved om man kan få tilskud til efterisolering af sit loft når man går fra 50mm til ca 400 mm

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er du vist et par år for sent på den.

Du må nøjes med at fornøje dig over en årlig besparelse på 5000 kr. (Pr. 100m2 loft)
det var da trist at høre at man ikke kan få tilskud mere syntes ellers at jeg havde hørt noget om at der er visse fjernvarmeværker der gav tilskud da de er forpligtet til at skulle spare en hvis del hver år og derfor gav tilskud til til efterisolering ny vinduer mm

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Det der findes nu er skift af gammelt oliefyr.
Det var da trist at høre (tangerende det dybt kvalmende) at man mener sig berettiget til tilskud for at holde sig selv i live.

"Lad falde hvad ikke kan stå"

Annonce
Der kan stadig søges om tilskud fra vores lokale El selvskab, se mere på nedenstående link:

http://www.energimidt.dk/Privat/Energi-med-omtanke/Tilskudsordning/Sider/Soeg-tilskud-til-energiforbedringer-i-din-bolig.aspx
Ja, det var da godtnok helt utroligt.
Jeg er tæt på at være dybt forarget.

Heldigvis bor jeg i et område hvor energiselskabet ikke giver sig af med den slags.

Derimod opkræver de for store a conto beløb hele året og udbetaler dem som ”Green Card Gavekort” når året er omme.
Grotesk :o(

Der bliver straks sendt en ansøgning af sted det er jo med at tage hvad man kan få

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Ser ud til at være noget de får dækket af en eller anden pulje. Kunne være man skulle ansøge nu hvor det også er tilladt at gøre det selv
så har jeg fået tilskuddet det blev til knap 1500 kr ved at efterisolere loftet fra 50 mm til 400mm

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis