Støbt indkørsel.

Hejsa.

Har i længere tid leget med tanken om at støbe min indkørsel. jeg har lagt mærke til at i mange amerikanske film og udsendelser , er det en meget brugt metode der ovre, det er somregl delt op i store felter, selvfølgelig nok for at en stor flade ville revne/knække. men med en lang indkørsel rundt om hele ejendommen, kunne jeg se at jeg ville spare oseaner af tid og måske også penge ved at lave sådan en løsning.
Har i input til min ide??
Hejsa. Har i længere tid leget med tanken om at... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

@wezio.. så kig da vist lige lidt dybere.. hvorfor skulle moderselskabet smide millioner ud til "INTET..." ?  Hvor længe tror du at "svigersøn?? Eller andre?? driver dette firma?? 

Og hvis du har købt belægning?? hvad har du af garanti??
(indrømmet - vi kiggede på belægning forrige/sidste år) og kiggede også her... men turde simpelthen ikke at satse.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Det er ikke til at sige, men mange nystartede firmaer tjener ikke penge de første år, hvor de skal etablere sig. 

Jeg kender også etablerede håndværksmestre, med penge på bundlinien, som ikke betaler deres leverandører og samarbejdspartnere...

Døm ikke virksomheden ud fra disse tal, men få i stedet referencer fra tidligere kunder. Og som altid, lad være med at betale hele beløbet forud, men lav en betalingsplan, så virksomheden betales rimeligt, ind til arbejdet er færdig udført og fejl/mangler er udbedret. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

@Weizo - du er (burde) vist bedre klædt på, end at falde for de tal, der figurerer.. (det er disse tal, som os hæderlige virksomheder, er oppe i mod hver eneste dag!!)


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg syntes det er forkert, at sable en virksomhed ned, hvis man ikke personligt har erfaring med de tjenester/ydelser virksomheden tilbyder. 

Jeg har selv som nystartet haft underskud (men ikke skyldt nogen én eneste krone), og jeg ville sgu’ blive ærgelig, hvis jeg på daværende tidspunkt var blevet dømt alene ud på dette, for jeg har kun glade og tilfredse kunder!

Bevares, tallene kan muligvis give en indikation, men jeg har også selv været ansat i en større virksomhed, hvor vi skulle udføre arbejde for en ny kunde (entreprenørfirma), der ved projektets igangsættelse havde en egenkapital på over 20 mio kr. Fem måneder senere lukkede det pågældende firma sin danske afdeling og vi så aldrig én eneste krone, ud af de 1,2mio kroner vi havde i klemme!   


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Well, 4 år senere opererer smuk beton endnu…

Er der nogen, der har betonindkørselserfaring at dele ud af? Evt med smuk beton?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis