Støbt indkørsel.

Hejsa.

Har i længere tid leget med tanken om at støbe min indkørsel. jeg har lagt mærke til at i mange amerikanske film og udsendelser , er det en meget brugt metode der ovre, det er somregl delt op i store felter, selvfølgelig nok for at en stor flade ville revne/knække. men med en lang indkørsel rundt om hele ejendommen, kunne jeg se at jeg ville spare oseaner af tid og måske også penge ved at lave sådan en løsning.
Har i input til min ide??
Hejsa. Har i længere tid leget med tanken om at... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ikke for at henvise til "konkurrenter", men jeg ville tjekke det nyeste blad af Gør Det Selv ud, for der er en udførlig vejledning til hvordan sådan en belægning laves

Håber det er ok.

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


vil også henvise til "Gør det selv" bladet som dan yh
sidste blad udkommet

her et link: http://goerdetselv.dk/haven/stob-selv-dine-fliser

Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

God tråd at læse, nu hvor der så er gået 8 år siden der er skrevet noget, vil jeg da lige høre er der nogen af jer der har lavet det selv, og hvordan er det i dag

Jo da - dem ville jeg da klart vælge.. de går jo konkurs lige om lidt.. - selv med kapitaltilførsel.. og så er garanti = minus
beton

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce

@brolæggeren... er da lidt ked af, at  du promoverer et firma - der umiddelbart er det modsatte af dit?? 

jeg kunne da måske godt have valgt dig til en opgave her til sommer.. på grund af manglende tid m.m.   men det sker så ikke

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

nu er vi i en lav-det-selv gruppe
så kunne ikke drømme om at købe mig til en lsning

ktm skrev den 07-03-2011 07:06:34

Naarrhh, ThomasJensen, det er muligt at der endnu ligger visse vejstrækninger fra WW2 i Tyskland, men holder???
Har du kørt med en ældre lastvogn på disse strækninger???
Så vil du nok ikke længere skrive under på, at de holder!!

Nu er det jo også en anden trafikbelastning på gamle tyske motorveje end i en indkørsel. Kom du til Nordlylland og ud mod vestkysten, så skal jeg vise dig nogle gamle tyske betonveje, der faktisk holder sig helt fint. Men de er pisse irriterende at køre på pga. mellemrummene

 mellem pladerne. Ligesom et køre i tog , dadum, dadum, dadum osv. Men betonen er i forbavsende god stand.

 

;-) Jeps. Dadum, dadum.. det er lige lyden... og hurtigere.. så lyder det af "mekaniker".. når bilen har rystet sig fra sig selv.. :-(

hvordan f.. kunne de lave de så godt, når det i dag, går i "harikiri-mode" i løbet af maks 30 år??

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Iflg. Årsrapporten er firmaet i sin opstartsfase og prøver nye forretningsmetoder af... Moderselskabet ser nu sundt ud, næsten 12 mio på bunden sidste år...


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis